Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:619898
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Satura rādītājs    3
  Ievads    4
1.  Darba teorētiskā daļa    5
1.1.  Kreiļu un labroču vispārīgs raksturojums    5
1.2.  Kreilība: bērnu-kreiļu telpiskās uztveres īpatnības, ar to saistītās problēmas un to risināšanas iespējas    6
1.3.  Kreiļu izplatītākās problēmas    7
1.4.  Kreiļu galvenās atšķirības no labročiem    9
1.5.  Slavenākie pasaules kreiļi    10
2.  Darba praktiskā daļa    11
2.1.  Kreiļu un labroču skaits Balvu Amatniecības vidusskolā    11
2.2.  Zīmēšanas un rakstības tests    11
2.3.  Dominējošā puslode    11
2.4.  Balvu Amatniecības vidusskolas kreiļu anatomiskas īpatnības    12
2.5.  Faktori, kuri ietekmē kreiļu rašanos    12
3.  Iegūtie rezultāti    13
3.1.  Kreiļu un labroču skaits Balvu Amatniecības vidusskolā    13
3.2.  Zīmēšanas un rakstības tests    13
3.3.  Dominējošā puslode    16
3.4.  BAV kreiļu anatomiskas īpatnības    17
3.5.  Faktori, kuri ietekmē kreiļu rašanos    17
  Secinājumi    19
  Literatūras un avotu saraksts    20
  Pielikumi    21
Extract

Secinājumi
Pēc literatūras aprakstītajiem datiem kreiļu ir 10-15%, bet Balvu Amatniecības vidusskolā kreiļu populācija sastāda tikai 6%, no tā es varu secināt, ka mana hipotēze neapstiprinājās.
1. Balvu Amatniecības vidusskolas skolēnu, kuri raksta ar kreiso roku, ir daudz reižu mazāk, nekā tādu, kuri raksta ar labo roku, bet tādu jauno cilvēku, kuriem dominējošā ir labā smadzeņu puslode, turpina pieaugt, jo šos bērnus – kreiļus – nepārmāca par labročiem. Skolotāju, kuri raksta ar kreiso roku, skolā ir ļoti maz, bet ir skolotāja, kas spēj rakstīt ar abām rokām.
2. Pēc zīmējuma anketu apkopošanas var secināt , ka cilvēkiem, kuriem dominējošā ir kreisā smadzeņu puslode, sagādā lielas grūtības rakstīt ar kreiso roku. Tomēr, neskatoties uz to, tiem, kuru dominējoša smadzeņu puslode ir labā, vieglāk rakstīt ar labo roku, un to cilvēku rokraksts ar labo roku ir daudz saprotošāks un izlasāmāks.
3.Apkopojot testus, var secināt, ka visiem skolas skolēniem valda līdzsvars starp abām smadzeņu puslodēm, neviena no tām nav izteikti dominējoša. Šāds abpusējs līdzsvars ir liela priekšrocība jebkuram cilvēkam.
Ieteikumi:
maziem bērniem, kā arī visu turpmāko dzīvi radīt apstākļus, kuros kreilis varēs attīstīt savu radošumu;
dažādu lietu ražotājiem padomāt par speciālām lietām un ierīcēm, kas paredzētas kreiļiem. Protams, tās tiek ražotas, bet to vajadzētu vairāk reklamēt un popularizēt;
uzmanīgi attiekties pret kreiļiem, jo tie ir ļoti radoši, bet tajā pašā laikā arī emocionāli;
Skolotājiem skolā vajadzētu bērniem-kreiļiem pievērsts lielu uzmanību un uzsvērt, ka viņi ir tādi paši kā labroči, tikai radošāki.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register