Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:952664
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Kreilība kā dabas fenomens    6
1.1.  Kreilības izcelsme    6
1.2.  Kreiļu galvas smadzeņu darbības īpatnības    7
1.3.  Kreiļu raksturīgākās īpašības    9
2.  Kreiļu mācību problēmas skolā    11
2.1.  Kreiļi – skolēni ar mācīšanās traucējumiem    11
2.2.  Kreiļu mācīšanās problēmas Pūņu pamatskolā – pētījuma analīze    15
3.  Skolēnu - kreiļu problēmu iespējamie risinājumi    22
3.1.  Informētība – priekšnosacījums problēmas risināšanai    22
3.2.  Ieteikumi mācīšanās traucējumu mazināšanā    23
3.3.  Pielāgošanās dzīvei labroču sabiedrībā    26
  Secinājumi    29
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    30
  Pielikumi    31
1.pielikums.  Aptaujas anketa skolēniem    31
2.pielikums.  Aptaujas anketa vecākiem   
3.pielikums.  Aptaujas anketa skolotājiem   
4.pielikums.  Fragmenti no skolēnu esejām   
5.pielikums.  Preces kreiļiem, ko piedāvā interneta veikalos   
6.pielikums.  Darba autores – kreiles pirmie darbi skolā   
Extract

Ievads
Ielūkojoties vērīgi dabā, var pamanīt, ka nav pilnīgi identiski vienādu lapu, ziedu, tāpat arī vienādu cilvēku, kaut tie būtu dvīņi. Cilvēki atšķiras pēc matu, acu un ādas krāsas, pēc sejas veidojuma, balss, kustībām, arī pēc savas iekšējās pasaules: rakstura iezīmēm, interesēm, domām, emocijām, uztveres. Viena no atšķirībām ir pamatā cilvēku iedalījumā pēc vadošās smadzeņu puslodes darbībā. Lielākā daļa cilvēku visu veic ar labo roku, tie ir labroči; ir arī kreiļi un abroči. Pēdējie vienlīdz veiksmīgi darbojas gan ar labo, gan kreiso roku.
Dažādos laikos par kreilību ir bijuši dažādi viedokļi – tā ir vai nav vienkārši atšķirība, tā ir novirze no normas, tā ir kroplība, atpalicība. Skolās valdīja uzskats, ka jāiemāca rakstīt, ēst, veikt citas darbības visiem vienādi – ar labo roku. Šobrīd pret kreiļiem skolā valda demokrātiskāka attieksme – katrs dara, kā prot. Ja kādam rodas problēmas, pats tās risina.
Mācoties pamatskolā, darba autore saskārusies ar dažādām grūtībām kreilības dēļ gan pildot mācību uzdevumus, gan ar īpatnēju attieksmi. Skolās katrā klasē mācās kāds kreilis, tāpēc kreiļu mācīšanās īpatnības un šo īpašo vajadzību apmierināšanas jautājums mūsdienu mācību iestādēs ir aktuāls. Šī iemesla dēļ ir izvēlēta zinātniski pētnieciskā darba tēma „Kreiļu mācības skolā : problēmas un to iespējamie risinājumi”.
Pētnieciskajam darbam izvirzīta hipotēze: zināšanas un izpratne par kreiļu mācīšanās īpatnībām uzlabos viņu integrāciju mācību procesā.
Darba mērķis: noskaidrot kreiļu mācīšanās īpatnības un rast ierosmes, kā mazināt mācīšanās grūtības kreiļiem skolā.
Darba uzdevumi:
• pētīt teorētisko informāciju par kreilību kā dabas fenomenu;
• anketēt skolēnus, viņu vecākus, skolotājus;
• noskaidrot kreiļu mācīšanās problēmas;
• analizēt, vai kreiļu mācības organizē atbilstoši viņu mācīšanās īpatnībām;
• veikt problēmu iespējamo risinājumu analīzi.
Pētījumu objekts:
Pūņu pamatskolas skolēni, viņu vecāki, skolotāji,
Dundagas vidusskolas skolotāji,
teorētiskā literatūra.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register