Research Papers
Business and Law
Economics
Krīzes ietekme uz sporta nodarbību apmeklētību studentu vidū-
Krīzes ietekme uz sporta nodarbību apmeklētību studentu vidū
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
Mārketinga pētījuma posmi | ||
1. | Pētījuma problēmas definējums | |
2. | Mērķis | |
3. | Pētījuma uzdevumi | |
4. | Pētījuma objekts | |
5. | Hipotēze | |
7. | Pēījuma metodoloģija | |
Anketēšanas rezultāti | ||
Eksperta viedoklis | ||
Anketēšanas procesa analīze |
Ievads
10-20 gadus atpakaļ vairākums cilvēku, kuri apmeklēja sporta nodarbības darīja to, lai uzlabotu savu veselības stāvokli, vai pēc ārsta noradījuma .
Bet pašlaik situācija krasi mainījusies, sporta klubus apmeklē:
1. Sociālā un ekonomiskā statusa demonstrācijai
2. Prestiža dēļ (pašlaik ir ļoti populāri dzīvot veselīgi – pareizs uzturs, tvirkts ķermenis u.c.)
Kas savukārt veicināja arvien jaunu sporta klubu parādīšanos (jo potenciālo klientu skaits ātri pieauga) , un tā rezultātā konkurence šajā tirgus segmentā ļoti ātri pieauga. Uzņēmumi sāka vairāk pievērst uzmanības potenciālo un pašreizējo klientu vajadzībām un vēlmēm, kā arī sāka piedāvāt papildus pakalpojums tādus kā, solārijs , baseins, fitobārs un daudz ko cita., lai nepazaudētu savus klientus un piesaistītu jaunus.
Lielākā daļa potenciālo un pašreizējo sporta kluba klienti ir – studenti. Un tā ir tāda nodarbināto cilvēku grupa, kas ir visvairāk ievainojama krīzes laikā. (Studenti pirmie zaudē darbu, jo strādā tikai uz pusslodzi, darba devējiem nav izdevīgi tos uzturēt).
Pēc mūsu uzskatiem, pašlaik, ļoti daudzi studenti sāka mazāk tērēt naudas uz tāda veida vajadzībām kā sporta kluba nodarbības. Tas skaidrojams ar to, ka šis pakalpojums neattiecas uz tiem, bez kuriem cilvēks nevar iztikt, piemēram: fizioloģiskās vajadzības - ēdiens, apģērbs (Maslova piramīda). Cilvēki sāk taupīt naudu atsakoties no liekiem tēriņiem (sporta nodarbības).
Pats par sevi saprotams, ka ne uz visiem studentiem vienādi ietekmē krīzes situācija, un tas nozīmē, ka vienveidīgas atbildes uz izvirzīto jautājumu nav iespējamas. Lai atrisinātu šo problēmu uzņēmums nolēma veikt mārketinga pētījumu, kurš palīdzēs mums noskaidrot situāciju, tās iemeslus un iespējamās sekas (kā pielāgot sporta kluba cenas, kvalitāti u.c. , lai nepazaudētu pašreizējos klientus un piesaistīt gan esošos, gan arī potenciālos).
Pirmajā mārketinga pētījuma posmā tiks formulēti : problēmas definējums, mērķi, uzdevumi, objekts.
Otrajā posmā iekļauj sevī hipotēzes formulējumu un pētījuma metožu izvēli, ka arī informācija avoti .
Trešajā posmā veikta informācijas apstrāde un analīze. Pēdējā posmā apkopoti rezultāti par veikto aptauju. Kā arī secinājumi un autora priekšlikumi problēmas risināšanai.
Mārketinga pētījuma posmi
1.Pētījuma problēmas definējums
Vai pašreizējā situācija valstī (ekonomiskā krīze) ietekmējusi sporta klubu nodarbību apmeklētību studentu vidū?
2.Mērķis
Noskaidrot vai krīzes situācija ietekmē sporta nodarbību apmeklētību studentu vidū?
…
Lielākā daļa potenciālo un pašreizējo sporta kluba klienti ir – studenti. Un tā ir tāda nodarbināto cilvēku grupa, kas ir visvairāk ievainojama krīzes laikā. (Studenti pirmie zaudē darbu, jo strādā tikai uz pusslodzi, darba devējiem nav izdevīgi tos uzturēt). Pēc mūsu uzskatiem, pašlaik, ļoti daudzi studenti sāka mazāk tērēt naudas uz tāda veida vajadzībām kā sporta kluba nodarbības. Tas skaidrojams ar to, ka šis pakalpojums neattiecas uz tiem, bez kuriem cilvēks nevar iztikt, piemēram: fizioloģiskās vajadzības - ēdiens, apģērbs (Maslova piramīda). Cilvēki sāk taupīt naudu atsakoties no liekiem tēriņiem (sporta nodarbības). Pats par sevi saprotams, ka ne uz visiem studentiem vienādi ietekmē krīzes situācija, un tas nozīmē, ka vienveidīgas atbildes uz izvirzīto jautājumu nav iespējamas. Lai atrisinātu šo problēmu uzņēmums nolēma veikt mārketinga pētījumu, kurš palīdzēs mums noskaidrot situāciju, tās iemeslus un iespējamās sekas (kā pielāgot sporta kluba cenas, kvalitāti u.c. , lai nepazaudētu pašreizējos klientus un piesaistīt gan esošos, gan arī potenciālos). Pirmajā mārketinga pētījuma posmā tiks formulēti : problēmas definējums, mērķi, uzdevumi, objekts. Otrajā posmā iekļauj sevī hipotēzes formulējumu un pētījuma metožu izvēli, ka arī informācija avoti . Trešajā posmā veikta informācijas apstrāde un analīze. Pēdējā posmā apkopoti rezultāti par veikto aptauju. Kā arī secinājumi un autora priekšlikumi problēmas risināšanai.
-
Eiro kursa izmaiņas un ietekme uz Latvijas ekonomiku
Research Papers15 International Organizations, Economics, Finance, Banking
- Investīcijas un to ietekme uz Latvijas iekšzemes kopproduktu
- Krīzes ietekme uz sporta nodarbību apmeklētību studentu vidū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Starptautiskās ekonomiskās kooperācijas nepieciešamība un ietekme uz tās dalībniekiem
Research Papers for university24
Evaluated! -
Reliģisko vērtību ietekme uz ekonomisko attīstību Itālijā
Research Papers for university14
-
Eiropas Savienība un tās ietekme uz Latvijas ekonomiku
Research Papers for university51
Evaluated! -
Profesionālās izglītības ietekme uz valsts ekonomisko izaugsmi
Research Papers for university51
-
Finansiāli ekonomiskās krīzes ietekme uz kriminogēno stāvokli Latvijā
Research Papers for university12