Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:724901
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

7. Reālā rīcība stāv pāri visam. Labāk rīkoties, nevis tikai stāstīt plašsaziņas līdzekļiem, cik ļoti rūp notikušais. Ar savu rīcību jāparāda viņiem, ka dara visu iespējamo, lai situāciju atrisinātu. Emocijas un reālie darbi ir daudz efektīvāki par tukšiem solījumiem un banāliem apgalvojumiem.

Secinājumi
1. Katra problēma nav uzskatāma par krīzi, taču krīzi var uzskatīt par lielu problēmu.
2. Krīzes komunikācijas galvenais mērķis ir samazināt reputācijas bojājumus, kas radīti krīzes laikā.
3. Krīzē prioritāšu secība ir nevis „vispirms dari, tad paskaidro”, bet gan „paskaidro darot”
4. Lai sagatavotos krīzes situācijām, vislabākais ir reāli praktizēties.
5. Neatbilstīgs krīzes risinājums rada pamatīgus zaudējumus uzņēmumam, taču pareiza krīzes vadība var dot jaunas iespējas.
6. Uzņēmuma reputācija ir organizācijas vissvarīgākā vērtība, kura spēj nozīmīgi ietekmēt citas organizācijas vērtības, tāpēc svarīgi ir to nepazaudēt, noturēt un saglabāt labu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1334763
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register