Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:154657
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Tūrisma definīcija, tūrisma nozīme    4
2.1.  Tūrisma nozīme    4
2.2.  Tūrisma definīcija    4
3.  Transports    5
4.  Kruīza vēsture    5
5.  Okeāna jeb līnijceļojuma laineri    6
6.  Kruīzlaineri    6
7.  Costa kruīzi – jauns piedāvājums Latvijas tūrisma tirgū    7
8.  Kruīzu industrijas lielums un darbības sfēra    7
8.1.  Izpriecu kruīzi    8
9.  Kruīzu klasifikācija    8
10.  Kruīzu kuģi un tūristu galamērķi    9
10.1.  Īsi ostu apmeklējumi    9
10.2.  Pieprasījuma izmaiņas    9
11.  Kruīzu maršruti    10
12.  Kruīzu tūrisma iespējas un nodrošinājums Latvijā    10
13.  Secinājumi    12
14.  Izmantotā literatūra    13
Extract

1. Ievads.
Šo tēmu par kruīzu kuģu vēsturi un attīstības tendencēm es izvēlējos tāpēc, ka kruīzu kuģu izveide un attīstība mani ieinteresēja. Tā kā mūsdienās aizvien eksotiskāki ir kruīzu braucieni, tad vēlos uzzināt vairāk par to kā līdz mūsdienām šis bizness ir attīstījies.
Darba mērķis ir uzzināt un raksturot kruīzu kuģus kā kruīzu tūrisma transporta nodrošinājumu.
Darba uzdevumi izpētīt kruīzu kuģu vēsturi, analizēt un raksturot kruīzu kuģu pakalpojumu un attīstības tendences, Latvijas kruīzu kuģu pakalpojumi, izdarīt secinājumus. Apkopot informāciju par kruīza tūrisma attīstības vēsturi.

2.2. Tūrisma definīcija
Tūrisms ir jebkura veida darbība vai aktivitāte, kas nodrošina vai ir saistīta ar cilvēku pagaidu ceļojumu ārpus savas patstāvīgās dzīves vietas brīvā laika pavadīšanas vai lietišķo darījumu nolūkā, ja tas nav saistīts ar jebkāda veida algotu darbu apmeklētajā vietā.
1989.gadā Hāgā notika Starpparlamentu tūrisma konference, kurā pieņēma Hāgas tūrisma deklarāciju. Tajā tūrisms tiek definēta kā parādība, kas ietver cilvēku brīvu pārvietošanos no dzīves vietas uz citu vietu, kā arī pakalpojuma sfēru, kas apmierina šīs vajadzības.
Tūrismā iedala trīs galvenos tipus: vietējais tūrisms, ienākošais tūrisms un izejošais tūrisms. Ienākošo un izejošo tūrismu dēvē arī par starptautisko tūrismu.
Vietējais tūrisms ir kādas valsts tūristu aktivitātes, ceļojums savas valsts teritorijā.
Starptautiskais tūrisms ir tūrisms ceļojums, ko veic kādas valsts iedzīvotāji ārzemēs, vai citu valstu iedzīvotāju ceļojums dotajā valstī.[6;1-5]

3. Transports
Ceļošana uz citām valstīm un kontinentiem nav iedomājama bez ērtiem un cenas ziņā pieejamiem transporta līdzekļiem.
Kruīzu līnijas. Aviotransportam attīstoties, sašaurinājās jūras transporta izmantošana transokeāniskajos pārvadājumos. Joprojām liela nozīme ir jūras prāmju pārvadājumiem Skandināvijas valstīs, ASV piekrastē, Karību baseina valstīs un Dienvidaustrumāzijas valstīs.
Kruīzu kuģus mūsdienās vairāk izmanto brīvdienu un izpriecu ceļojumiem. Lielie kruīza kuģi piedāvā tik dažādas izpriecu iespējas (baseini, deju zāles, kazino, šovi, restorāni, sporta kompleksi utt.), ka tie paši ir kļuvuši par tūrisma objektu, nevis kalpo kā transporta līdzeklis. Lielākajos kruīzu kuģos var apkalpot līdz pieciem tūkstošiem pasažieru. Pasaules kruīzu tirgū dominē ASV (72%), Vācija un Lielbritānija. Kruīzu industrija ir patiesi internacionāla, jo kuģi pierakstīti dažādās valstīs, arī pasažieri ierodas no dažādām valstīm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register