Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:187321
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultūras nozīme biznesā    4
1.1.  Kultūras vides elementu sastāvs biznesā    5
1.2.  Kultūru klasifikācija    5
2.  Starpkultūru uzvedības 40 modeļi    6
3.  Lietišķas attiecības ar jaunām kultūrām    7
4.  Latvijai perspektīvāko eksporta valstu kultūra uzņēmējdarbībā    8
4.1.  Krievijas biznesa kultūra    8
4.1.1  Paraverbālā un neverbālā uzvedība    9
4.1.2.  Komerc-protokols un etiķete    9
4.1.3.  Pārrunu stils    10
4.2.  Vācijas biznesa kultūra    11
4.2.1.  Neverbālā komunikācija    12
4.2.2.  Prezentācija    12
4.2.3.  Pārrunu stils    12
4.2.4.  Komerc-protokols    13
4.2.5.  Sociālā etiķete    13
4.3.  Lielbritānijas biznesa kultūra    14
4.3.1.  Neverbālā komunikācija    15
4.3.2.  Komercprotokols    15
4.3.3.  Sociālā etiķete    16
4.3.4.  Pārrunu stils    16
4.4.  Zviedrijas biznesa kultūra    17
4.4.1.  Emocionāli savaldīgs saskarsmes stils    17
4.4.2.  Darījumprotokols un sociālā etiķete    18
4.4.3.  Pārrunu stils    19
  Secinājumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    21
Extract

Mūsdienās Latvijas darījumu pasaulē daudz kas mainās. Iestājoties Eiropas Savienībā Latvijas vietējie uzņēmumi izjūt arvien sīvāku konkurenci no ārzemju uzņēmumu puses. Notiek globalizācija, izdzīvos tie mazie uzņēmumi, kuri būs apvienojušies vai attīstījušies, iekļuvuši Eiropas tirgos. Ārzemju partneri investē Latvijā, dibina savus uzņēmumus. Arvien vairāk latviešiem ir jāsadarbojas ar ārzemniekiem, jāmācās valodas, jāiepazīst ārzemnieku kultūra, saskarsmes īpatnības.
Zinot dažādu kultūru uzvedību ir vieglāk sarunāties, noslēgt darījumus un tas ir ļoti svarīgi, jo viens kļūdaini, aiz nezināšanas, izdarīts jūsu solis, var izjaukt visu sadarbību.
Cilvēki, kuri ir iesaistīti starptautiskā tirgvedībā saskaras ar grūtībām: kontaktēšanās ar citu kultūru cilvēkiem un viņu tradīcijām. Starpkultūru atšķirības var radīt vilšanos, tāpēc, ka tās bieži vien ir neskaidras un neprognozējamas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register