Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:648939
 
Evaluation:
Published: 28.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Plāna kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    5
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
2.2.  Uzņēmuma statūtos noteiktie darbības virzieni    5
2.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
2.4.  Uzņēmuma vajadzības    6
3.  Pakalpojuma raksturojums    8
3.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    8
3.2.  Pakalpojumu sortiments    8
3.3.  Pakalpojumu kvalitāte    9
3.4.  Pakalpojuma dzīves cikls    10
3.5.  Produkcijas ražošanas izdevīguma aptuvens novērtējums    10
4.  Tirgus analīze    12
4.1.  Uzņēmuma pakalpojumu potenciālie pircēju novērtējums    13
4.2.  Galvenie tirgus konkurenti (Latvijā un Liepājā)    14
4.3.  SIA “4 P” SVID analīze    16
5.  Mārketinga stratēģija    18
5.1.  Cenu politika    18
5.2.  Reklāma    18
5.3.  Pārdošanas veicināšanas metodes un sabiedrības viedokļa veidošana    19
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    20
6.1.  Telpas un iekārtas    20
6.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process    21
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātības personāls    24
7.1.  Vadības komanda un vadīšanas struktūra    24
7.2.  Nodarbinātās personas    25
8.  Svarīgāko biznesa plāna pasākumu grafiks    27
9.  Risks un problēmas    28
10.  Finansu informācija    29
10.1  Sākuma bilance    29
10.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    30
10.3.  Naudas plūsmas pārskats    32
10.4.  Aktīvu un pasīvu kopsavilkuma bilance    34
  Izmantotā literatūra    36
  Pielikumi    37
Extract

1. Plāna kopsavilkums

Veiksmīgi sastādīt biznesa plāns ir iespēja nodibināt konkurētspējīgu uzņēmumu, bet tas nevar garants panākumiem reālajā uzņēmējdarbībā. Biznesa plānam ir divi pamatmērķi – parādīt uzņēmuma esošo vietu un stāvokli tirgu, kā arī likt uzņēmumam novērtēt un pārliecināties par savas ieceres realizācijas iespējām.
Šī biznesa plāna mērķis ir novērtēta uzņēmumu, kas nodarbojās ar mārketinga konsultācijām, socioloģisko un tirgus pētījumu uzņēmuma iespējām uzsākt veiksmīgu darbību, atrodoties Liepājā.
Uzņēmuma pilns nosaukums ir: sabiedrība ar ierobežotu atbildību “4 P – price, place, promotion, product” mārketinga un socioloģisko pētījumu grupa, saīsinātais nosaukums – SIA “4 P”. Sabiedrība ir juridiska persona ar savu bilanci, bankas kontiem un zīmogu, kā arī ar uzņēmējdarbības tiesībā un pienākumiem.
Pamatdarbības: mārketinga (tirgus) un socioloģiskie pētījumi, aptaujas anketu izstrāde.
Anketu izplatīšanas pasākumi SIA “4 P” misija ir piedāvāt fiziskajām un juridiskajām personām kvalitatīvus mārketinga un socioloģiskos pētījumus, kā arī sniegt konsultācijas mārketinga jautājumos un aktīvi piedalīties Liepājas un Liepājas reģiona attīstības procesos. Pakalpojumu kvalitāti mūsu uzņēmums garantē ar darbinieku atbilstošu kvalifikāciju apstiprinošiem dokumentiem- diplomiem, sertifikātiem.
Mūsu uzņēmums nosaka šādus pakalpojuma raksturojumus, kas garantē kvalitāti.
Mārketinga konsultācijas uzņēmums sniedz kā oligopols. Socioloģiskos un tirgus pētījumus veic monopoliskās konkurences apstākļos. Veicot anketēšanu 25% aptaujāto uzņēmumu atdzinuši, ka būtu ar mieru izmantot mārketinga un socioloģisko pētījumu grupas pakalpojumus, bet 70% aptaujāto nevarēja atbildēt. Tas liecina par pārliecināšanas kampaņas nepieciešamību.
Nosakot cenu politiku pakalpojumiem uzņēmums ņem vērā, ka pieprasījums pēc mārketinga konsultācijām, socioloģiskajiem un tirgus pētījumiem ir elastīgs, jo uzņēmumu vidū valda aplams uzskats, ka samazinoties ražošanas apjomam noteikti ir jāsamazina arī pārdošanas veicināšanas izmaksām.
Sākumā ir ļoti svarīgi nodrošināt publicitāti. Definējot, kāpēc mūsu produkts varētu būt noderīgs sabiedrībai, sameklē firmā vai ārpus tās labu rakstnieku un mēģināt ieinteresēt medijus.
Mūsu uzņēmumā struktūra ir sadalīta atbilstoši organizācijas galvenajām funkcijām. Katram darbiniekam gan personiski jāatbild par savu darbu, gan jāstrādā komandā. Komandas darbs būs ļoti efektīvs darbības sākumā. Uzņēmums lieto situācijas pieeju, jo katra konsultācija vai aptauja ir saistīta gan ar dažādām novērtēšanas metodēm, gan dažādiem iespējamiem atrisinājumu veidiem.
Uzņēmuma izņemot vadību uzņēmumam ir nepieciešami šādi nodarbinātie: sociologs – projektu vadītājs, internetā mājas lapas uzturētājam (uz pusslodzi), apkopēja (uz pusslodzi), intervētāji.
Uzņēmumā lielāko risku un problēmas var radīt cilvēku resursi (darbinieku zemās algas darbinieku neprofesionalitāte, darbinieku nepietiekoša motivēšana).
Ja dibinātāji būtu savus līdzekļus (2000 latus) ieguldījuši bankā ar noguldījuma likmi 7% gadā, tad diskontējot uzņēmuma triju gadu iegūtās peļņas (pārvēršot tās no nākotnes ieņēmumiem uz šodienas ieņēmumiem) iegūst, ka pirmā gada peļņas (1079,77 latu) šodienas vērtība ir 1009,13 Ls, otrā gada peļņas (2319,53) – 2015,97 un trešā (3171,98) – 2589,28. Visu trīs gadu peļņā šodienas vērtība ir 5624,38 latu, kas ir par 3624,38 vairāk nekā ieguldītais. Tātad ir izdevīgāk sākt uzņēmējdarbību neka līdzekļus noguldot bankā. Uzņēmumam vēl turpinot savu darbību izdevīgums pieaugs ar katru gadu, ņemot vērā biznesa plāna pamatkoncepcijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register