Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:747589
 
Evaluation:
Published: 21.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kādam jābūt viesmīlim    4
2.  Viesu atsauksmes un komentāri    6
3.  Prasību izstrādāšana darbiniekiem    7
4.  Profesionālā izglītība    8
5.  Darbinieku profesionālās attīstības un ieinteresētības nodrošināšana    9
  Secinājumi    11
  Izmantotie literatūras avoti    12
Extract

SECINĀJUMI
Kāpēc trūkst kvalificēta darbaspēka viesmīlības nozarē:
1.Viesmīlības nozare ir sezonāls darbs, līdz ar to personāls ir mainīgs, un pat bez kvalifikācijas.
2.Viesmīlības nozarē jāstrādā tad, kad citi atpūšas, respektīvi – sestdienās un svētdienās, kā arī svētku dienās.
3. Ne visi cilvēki var strādāt viesmīlības sfērā. Jo tas tomēr ir grūts darbs ar pietiekamu lielu slodzi.
4. Lielākā daļa absolventu pēc profesionālo un augstskolu beigšanas izvēlas strādāt citā sfērā.
5.Darbinieki netiek pietiekami novērtēti no vadības puses, līdz ar to nav pietiekama atdeve no darbinieka puses.
6. Atsevišķos reģionos viesmīlības nozari var pieskaitīt pie maz apmaksāta darba.
7.Darbinieki neredz karjeras attīstības iespējas uzņēmumā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1347904
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register