Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:921410
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Kvalitātes jēdziens    4
1.2.  Kvalitātes nepieciešamība    4
1.3.  Kvalitātes nodrošināšana uzņēmumos    6
1.4.  Kvalitātes vadības sistēma    7
1.5.  Kvalitātes prasības    8
1.6.  Kvalitātes nodrošināšanas līdzekļi Latvijā    9
II.  Praktiskā daļa    12
2.1.  Konkurences vides analīze    12
2.2.  Konkurētspējīgas priekšrocības pamats    17
2.3.  Konkurētspējīgas priekšrocības ilgt spēja    18
2.4.  Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana    19
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
Extract

Par produkta vai pakalpojuma kvalitāti tiek uzskatīti nevis kādi noteikti fiziskie tās parametri, bet visu to īpašību kopums, kas apmierina patērētāju vajadzības un vēlmes, tātad varētu teikt, ka to mēra ar klienta vai pircēja apmierinātību.
Kvalitāte ir tad: “Kad pie mums atgriežās pircējs, bet ne prece.”
Tas nozīmē – lai piedāvātu kvalitatīvu produktu vai pakalpojumu, jāzina, kam tas domāts un kādas ir adresāta vēlmes, kā pret produkta fiziskajām īpašībām, tā arī pret iepakojumu, cenu, piegādi un citiem papildu pakalpojumiem.
Tikai tad, kad izzinātas šīs vēlmes, var sākt domāt par izejvielām, procesiem, iepakojumu, darbiniekiem un citiem galarezultātu ietekmējošiem faktoriem, turklāt jāsaprot, ka tie visi ir vienlīdz svarīgi vēlamā rezultāta nodrošināšanai.
Kvalitāte nav tikai preces vai sniegtā pakalpojuma kvalitāte, bet gan visa uzņēmuma darbības organizācija, kas ļauj cerēt, ka preces būs kvalitatīvas, tiks piegādātas laikus un vajadzīgajā daudzumā.
Arvien vairāk uzņēmumu šodien rūpējas par kvalitātes izkopšanu, tādējādi padarot savu produkciju konkurētspējīgu pasaules tirgū. Protams, jo sarežģītāks un garāks ceļš ir līdz galarezultātam, jo grūtāk ievērot visus aspektus, kas to ietekmē.
Šā patstāvīgā darba mērķis ir veidot priekšstatu par kvalitāti kā tādu, rosināt domāt par kvalitātes nozīmi un tās nodrošināšanas jautājumiem uzņēmējdarbībā un parādīt tās ietekmi uz produkcijas konkurētspēju noietu tirgū.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1215867
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register