Anketa tika izstrādāta (anketas mērķis) informācijas ieguvei par patērētāju izvēli attiecībā uz SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” ražoto produkciju un par iemesliem, kāpēc patērētāji izvēlas vai neizvēlas CIDO produkciju. Iegūto datu apstrāde un analīze varētu palīdzēt:
analizēt jautājumus, kas saistīti ar preču realizāciju bezalkoholisko dzērienu tirgū,;
noteikt mārketinga iespējas un problēmas;
noteikt un uzlabot galvenos faktorus, kas ietekmē produkta pieprasījumu;
saskatīt pašreizējās un gaidāmās problēmas tirgū (saistībā ar konkurentiem, neapmierinātiem patērētājiem);
izstrādāt rīcības plānu.
Būtībā šī anketa varētu būt daļa no problēmu identificējoša pētījuma, jo pamatā visam iepriekšminētajam, anketa būtība pēta uzņēmuma CIDO tirgus daļas lielumu attiecībā pret konkurentu produkciju un lai novērtētu tirgus potenciālu, kas palīdzētu veikt īstermiņa un ilgtermiņa prognozes.
Turpmāk darbā ir apskatīti galvenie kvantitatīvie rādītāji un datu apstrādes metodes.…