Telefonintervijas.
Iespējams viens no lētākajiem aptaujas veidiem. Šis intervijas veids aizņem mazāk laika resursus, jo nav nekur jāiet. Ir arī savi mīnusi – bieži vien cilvēks nevēlās piedalīties šādās intervijās, jo uzskata, ka viņam tas var kaut ko maksāt vai vienkārši viņam ir vienalga. Dotā metode ir anonīma un cilvēki, kuriem ar kuriem tiek novadītas intervijas ir neviļus atlasīti jeb randomizēti. Tādēļ ir svarīgi cilvēkam, kurš intervē, pirmajās pāris sekundēs ieinteresēt cilvēku. Te ļoti daudz kas ir atkarīgs no tā, kādā veidā tiek pasniegta informācija. [6.] Uzzināju arī interesantu faktu, kuru izlasīju vienā no Deila Karnegī grāmatām par komunikāciju, ka speciāli apmācītiem cilvēkiem, kuri veica intervijas izmantojot telefonu mācīja smaidīt sarunas laikā un tika konstatēts, ka šie cilvēki gūst daudz lielākus panākumus nekā cilvēki, kuri sarunājās bez šīs apmācīšanās.
Intervijas, kurās tiek izmantoti datori un internets.
Šīs intervijas varētu uzskatīt par diezgan neuzticamu veidu, jo pirmkārt, mākslīgais intelekts nav spējīgs atšķirt recipienta jūtas un dažādu vārdu izteikto nozīmi. Tāpat cilvēki, kuri atbild uz dotam intervijām ir diezgan skeptiski un bieži vien tiek sniegtas nepatiesas atbildes (bet tas ir fakts, no kura ir ļoti grūti izvairīties jebkurā pētījuma metodē). Bieži vien par šādām intervijām tiek maksāta nauda, ja tas notiek internetā. Dators analizējot recipienta atbildes meklē atslēgvārdus, pēc kuriem vadās, lai uzdotu nākamos jautājumus. [6.]
…