Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:663127
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Automobiļa raksturojums    3
  BOSCH "L-Jetronic" shēma    4
  Degvielas padeves sistēma    4
  Spiediena regulators    5
  Iesmidzināšanas sprauslas    6
  Gaisa daudzuma mērītājs    7
  Degvielas daudzuma regulēšana    8
  Auksta motora iedarbināšana un iesildīšana    9
  Degmaisījuma bagātināšana strauja paātrinājuma režīmos    10
  Degmaisījuma bagātināšana pilnas slodzes režīmos    10
  Brīvgaitas apgriezienu regulēšana un vadība    10
Extract

Degvielas iesmidzināšanai ieplūdes kanālos izmanto elektromagnētiskās sprauslas. Sistēma pielietots pārtrauktās, iesmidzināšanas paņēmiens. Iesmidzināmās degvielas daudzumu regulē, izmainot sprauslas adatas pacelšanas ilgumu, tas ir sprauslas atvērtā stāvokļa ilgumu. Lai cik pilnveidota būtu ieplūdes kolektora konstrukcija, karburatormotoros parasti katrā cilindrā nenonāk vienāds degvielas daudzums. Turklāt, motora darbības efektivitāti bieži nosaka sadegšanas procesi cilindros ar mazāko degmaisījuma daudzumu vai nevienmērīgāko tā sadalījumu cilindrā. Tāpēc degmaisījuma sastāvu regulē atbilstoši minētiem cilindriem ar mazāko degvielas daudzumu, bet pārējie cilindri strādā ar nedaudz bagātinātu maisījumu, kā rezultātā palielinās degvielas, patēriņš un pieaug atgāzu toksiskums.
"L - JETRONIC" sistēmā izmantotā sprauslu vadības sistēma nodrošina vienādāku degmaisījuma sadalījumu pa cilindriem.
Elektriskais rullīšu tipa tilpumsūknis attīsta vismaz 5 atmosfēras spiedienu. Tā radītais spiediens nodrošina degvielas padevi uz smalko filtru, degvielas maģistrāli un uz iesmidzināšanas sprauslām. Degvielas maģistrālei pievienots spiediena regulators, kas uztur sistēmā nemainīgu degvielas spiedienu, t.s. iesmidzināšanas spiedienu. Tā kā degvielas sūkņa ražība ievērojami pārsniedz maksimāli iespējamo motora degvielas patēriņu, neizmantotā degviela no spiediena regulatora pa atplūdes cauruli tiek novadīta atpakaļ degvielas tvertnē. Nepārtraukta degvielas cirkulācija novērš tvaika ieslēgumu rašanos degvielas padevos sistēmā. Līdzīgi kā iepriekš aplūkotajās sistēmās, speciāla elektriska drošības ķēde pārtrauc sprieguma padevi uz degvielas sūkni, ja ieslēgta aizdedze, bet motors nedarbojas.
Degvielas maģistrāle jeb sadalītājs nodrošina vienādu spiedienu un vienāda degvielas daudzuma padevi uz katru iesmidzināšanas sprauslu. Maģistrāles pamatfunkcija ir degvielas rezerves uzkrāšana. Tās tilpums daudzkārt pārsniedz motora darba cikla laikā izsmidzinātās degvielas daudzumu, tā pasargājot sistēmu no spiediena izmaiņām.
Spiediena regulators uztur nemainīgu spiediena starpību, starp spiedienu ieplūdes kolektorā un spiedienu degvielas padevos sistēmā.
Tāpēc motora cilindros iesmidzinātās degvielas daudzumu nosaka vienīgi sprauslu adatvārsta atveltā stāvokļa ilgums. Praksē pielieto pilnplūsmas membrānas tipa spiediena regulatorus, kas uztur degvielas padeves maģistrālē 2,5... 3 atmosfēru spiedienu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register