Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:359206
 
Evaluation:
Published: 06.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  ĀRĒJĀ TIRDZNIECĪBA    3
2.  ĀRĒJĀS TIRDZNIECĪBAS POLITIKA    4
2.1.  TARIFI, LICENCĒŠANA UN TIRDZNIECĪBAS AIZSARDZĪBAS INSTRUMENTI    4
2.2.  DUBULTĀ KONTROLE    6
2.3.  TIRDZNIECĪBAS AIZSARDZĪBAS INSTRUMENTI    6
2.4.  LĪGUMTIESISKĀ BĀZE    7
2.5.  EKSPORTA VEICINĀŠANA    8
2.6.  TIRGUS PIEEJAMĪBAS STRATĒĢIJA    8
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    11
Extract

Valsts atbalsta mērķis ir veicināt Latvijas uzņēmumu konkurētspēju ārējos tirgos, sekmēt jaunu tirgu apgūšanu, kā arī nostiprināšanos esošajos, iepazīstinot ārvalstu pircējus ar Latvijas preču un pakalpojumu priekšrocībām un veicinot sadarbības partneru atrašanu. Tas izpaužas kā dalība starptautiskajās izstādēs, dalība tirdzniecības misijās, semināru un konferenču organizēšanu, tiešās vizītes pie sadarbības partnera, tirgus pētījumu izstrādi, stratēģiskā partnera atrašanu.
LR Ekonomikas ministrija sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru gadskārtējā konkursā "Eksporta un inovācijas balva" apbalvo Latvijas komercsabiedrības par sasniegumiem eksportā un inovatīvu produktu radīšanā. Konkursa mērķis ir sekmēt Latvijas komersantu konkurētspēju Latvijas un ārvalstu tirgos, veicināt produktu eksporta apjoma un kvalitātes pieaugumu, produktu ar augstu pievienoto vērtību radīšanu, kā arī sekmēt inovāciju, izvērtējot komersantu rezultātus un atzinīgi novērtējot sekmīgākos komersantus un to produktus.

2.6. Tirgus pieejamības stratēģija
Lai informētu Eiropas Savienības (ES) eksportētājus par tirgus pieejamības nosacījumiem trešajās valstīs un veidotu pamatu tirdzniecības šķēršļu likvidēšanai, 1996. gadā ES tika uzsākta Tirgus pieejamības stratēģijas (Market Access Strategy) īstenošana, kas ir kļuvusi par vienu no ES tirdzniecības politikas pīlāriem.
Tirgus pieejamības stratēģijas ietvaros ir izveidota Tirgus pieejamības datu bāze par tirdzniecības barjerām trešajās valstīs. Datu bāze paredzēta ES dalībvalstu eksportētājiem.
2007. gadā tika atjaunota šī stratēģija un tā paredz:
uzlabot Tirgus pieejamības datu bāzi, padarot to vienkāršāku un saprotamāku ES eksportētājiem
noteikt prioritātes saistībā ar resursu izmantošanu, vēršot uzmanību uz atsevišķiem mērķa tirgiem, galvenajām nozarēm un jautājumiem
veidot ciešāku un aktīvāku dalībvalstu un uzņēmēju sadarbību, lai novērstu pašreizējos tirdzniecības šķēršļus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register