Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:874649
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kredīts un tā vispārējais skaidrojums    5
1.1.  Kredīta īss raksturojums    5
1.2.  Kredīta cena un procenti    7
1.3.  Procentu likmju piemērošana aizdevumiem    9
2.  Kredīta gada procentu likmes aprēķināšana    11
3.  Kredītu procentu likmes Latvijas lielākajās komercbankās    16
4.  Procentu likmju ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanu    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

Mūsdienu ekonomikas apstākļi, jaunās tehnoloģijas un strauji progresējošais dzīves stils un ritms visai bieži spiež izvērtēt jautājumu par iespēju ņemt aizdevumu nepieciešamās preces iegādei. Vērojot komercbanku izsniegto kredītu apjomus ir skaidri redzams, ka ar katru gadu izsniegtie aizdevumi arvien pieaug un pieaug. Ir jautājums, kāpēc?
Vēl pavisam nesen cilvēki baidījās no saistībām. Tie uzskatīja, ka labāk ir uzkrāt savus liekos naudas līdzekļus ilgāku laika periodu, nekā lietot preci tūlīt, bet norēķināties par to vēlāk ar tiempašiem liekajiem naudas līdzekļiem.
Vēl viens izsniegto kredītu pieauguma iemesls ir komercbanku stabilais stāvoklis pēdējos gados Latvijas tirgū, salīdzinājumā ar laika periodu aptuveni pirms 10 gadiem. Cilvēki ir iepazinuši banku un ir sapratuši tās funkciju viņu dzīvē, tāpēc vairs tik ļoti nebaidās pat no ilgtermiņa saistībām.
Liela loma izvēloties par labu kredītam ir stabilā ekonomiskā situācija valstī un atsevišķi katrā mājsaimniecībā. Ikviens var prognozēt savus ieņēmumus un var izdarīt secinājumus, ka pēc gada vai diviem aizņēmuma atdošana nebūs kā rūgta nasta uz pleciem.
Ik gadu komercbankas saskaras ar sīvās konkurences jautājumu, kas iespējams darbojas kā pozitīvs stimuls patērētāju vidū. Komercbankas savā starpā sacenšas piedāvājot labākus, kvalitatīvākus, ērtākus un lētākus produktus. Arī kredītu procentu likmes mainās, kas liek patērētājam izvēlēties attiecīgo aizdevumu. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1184797
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register