Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:219691
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Starptautiskā tirdzniecība    5
1.1  Starptautiskās tirdzniecības teorija    5
2.  Ārējā tirdzniecība    9
2.1  Ārējās tirdzniecības politika Latvijā    9
2.2  Ārējā tirdzniecība pēc iestāšanās Eiropas Savienībā    12
3.  Ārējās tirdzniecības galvenās plūsmas Latvijā    15
3.1  Eksporta un importa rādītāju raksturojums    15
3.3  Ārējās tirdzniecības perspektīvas Latvijā    22
  Secinājumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
  Pielikumi    32
Extract

Ārējā tirdzniecība kļūst svarīgāka visā pasaulē, jo īpaši tādās mazajās valstīs kā Latvija. Arvien biežāk iepērkoties jūtam to, ka robežas ir paplašinājušās. Mēs varam iegādāties tādas preces un pakalpojumus, par kuriem pat nenojautām pāris gadus atpakaļ. To ir veicinājusi ne tikai Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, bet arī vairāku gadu veidotā pieredze sadarbībai ārējā tirgū. Līdz ar to pasaule sāk pārveidoties par globālu tirgu – vietu, kur visi, kas vēlas satikties, to var arī izdarīt. Strauji turpina attīstīties zinātne un tehnoloģijas, kas sniedz plašas iespējas valstīm savstarpēji sadarboties un apmaiņas rezultātā arī gūt savstarpēju labumu. Ir izveidoti dažādi moderni komunikācijas un norēķinu līdzekļi, kā rezultātā ārvalstu darījumi ir kļuvuši ātrāki un parocīgāki pat tad, ja pircējs ar pārdevēju dzīvo dažādos kontinentos. Risks, kas pastāv, veicot starptautiskus darījumus, tiek samazināts līdz minimumam. Arvien šaurākas kļūst robežas starp valstīm un šajās valstīs sastopamo tradicionālo produkciju. Tagad arī Latvijā ir iespējams nopirkt citu valstu nacionālos ēdienus un preces. Arī citu valstu pārstāvji daudz labāk var iepazīt mūsu produkciju. Tiek mainīts priekšstats par saimniecisko organizāciju, uzņēmēju grupu vietu un valsts lomu, iesaistoties pasaules tirgū. Šos procesus regulē starptautiskā tirdzniecība, kura ir ārējās tirdzniecības pamatā.
Tāpēc ir svarīgi katrai valstij noskaidrot tās priekšrocības, trūkumus un jau esošās tendences saražotās produkcijas izgatavošanā, jo īpaši tagad, kad mēģinām izkļūt no krīzes radītajām sekām. Būtisku loma šeit ir eksporta un importa rādītājiem un, protams, starptautiskā politika, kādu katra konkrētā valsts piekopj.
Katrai valstij ir svarīgs noteikts stāvoklis attiecībā pret citām valstīm. Tāpēc sadarbībai ir būtiska nozīme, ne tikai, lai būtu apritē, bet arī, lai valsts gūtu labumu. Ārējā tirdzniecība ir viens no galvenajiem valsti raksturojošajiem lielumiem, jo norāda uz to, cik daudz produkcijas saražo pati valsts un cik daudz tai vajag ievest.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1235887
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register