Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:975888
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
  Tūrisma attīstības vēsture    5
  Galvenie posmi Latvijas tūrisma nozares attīstībā    5
  Tūrisma veidu iedalījums    7
  Latvijas tūrisma stiprās un vājās puses, iespējas un draudi    9
  Latvijas tūrisma attīstības perspektīvas    10
  Lauku tūrisma attīstība    12
  Pašreizējā situācija lauku tūrisma tirgū    14
  Secinājumi    22
  Izmantotais literatūras saraksts    24
Extract

Kursa darbā „Lauku tūrisms Latvijā” pirmajās nodaļās var iepazīties ar tūrisma attīstības vēsturi un tā iedalījumu (klāt pievienots arī neliels apraksts). Pavisam darbā ir sešas nodaļas. Pēdējā nodāļā, kurā ir aprakstīts par pašreizējo situāciju Latvijas lauku tūrismā, ir iekļauti daži grafiki, kuros ir apkopota informācija grafiski. Kartē, kas pievienota beigās var aplūkot tūrismu ievērojamākos rajonus ar kultūrvēsturiskajiem objektiem, informācijas centriem, atpūtas vietām, viesnīcām, u.c.
Pasaules tūrisma organizācijas (PTO) dati liecina, ka tūrisma industrija kļūst par vienu no svarīgākajām nozarēm pasaulē, un tā prognozē, ka līdz 2020.gadam Baltijas reģionā, salīdzinot ar citām Eiropas daļām, notiks strauja tūrisma attīstība, kas būtu atbalstāms projekts, jo tūrisma attīstība veicinās ekonomikas augšupeju un visa reģiona labklājību.
Kā atzinuši Latvijas un arī citu valstu eksperti, Latvijai ir labi priekšnosacījumi – izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis, bagātais kultūrvēsturiskais mantojums, kūrortu tradīcijas, maz pārveidotā daba – lai tā kļūtu par pievilcīgu tūrisma zemi. Vienlaikus tūrisma nozares speciālisti atzīst, ka, lai gan ir iespējas, ievērojamais dažādu tūrisma resursu potenciāls šobrīd Latvijā netiek izmantots. Tūrisma statistika šobrīd Latvijā ir jāuzskata par nepilnīgu, un pēc statistiķu vērtējuma tūrisma firmu, kā arī viesnīcu un atpūtas bāžu atskaites neatspoguļo patiesos saimnieciskās darbības apmērus tajā vai citā tūrisma industrijas jomā.
Tūrisms ir tipisks XI gadsimta produkts, kurš sevī apvieno gan tūrismu, gan ekonomiku, gan vidi, gan kultūru, gan sociālo sfēru. Cilvēka tiesības uz atpūtu un brīvā laika pavadīšanu var kvalitatīvi veikt tikai līdzsvaroti attīstot visas šīs jomas vienlaicīgi, kā arī veicinot valsts attīstību kopumā un ceļot labklājības līmenī.
Pasaulē starptautiskais tūrisms kā prece parādījās tikai pēdējo 30 - 40 gadu laikā, kad, pieaugot cilvēku materiālajai labklājībai un attīstoties transportam, kā arī masu informācijas līdzekļu sniegtās informācijas dēļ, cilvēki centās izzināt pasauli.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register