Secinājumi
1. Darba autore uzzināja, ka psihologi un pieredzējušie pedagogi atzinuši, ka bērni sākuši mazāk spēlēties.
2. Darba autore iepazinās ar dažādiem leļļu darināšanas veidiem.
3. Darba autore noskaidroja, ka pirmās lelles izgudroja nevis pieaugušie, bet bērni, un tās bija izgatavotas no dabiskiem materiāliem, tādiem kā akmentiņi un kociņi.
4. Ar spēles palīdzību bērns attīsta un uztver savu fantāziju pasauli.
5. Darba autore secina, ja bērni spēlējas ar lellēm, tad gan vecāki, gan skolotāji var uzzināt to, kā bērns jūtas, to, kā viņam pietrūkst.
6. Lelles mācību stundā ļaus bērnam fantazēt un iztēloties.
7. Lai izgatavotu šādas lelles nav nepieciešams daudz līdzekļu, ir vajadzīga tikai izdoma un vēlēšanās darīt.
…