Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:331017
 
Evaluation:
Published: 22.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

SECINĀJUMI
1. Līderis ir kāds, kurš spēj panākt sev sekotājus, nevis darbiniekus, kuriem rāda ceļu un pats iet pa priekšu.
2. Līderis deleģē varu saviem sekotājiem, vairāk domājot par viņu emocionālo labsajūtu, par viņu mērķu sasniegšanu, tajā pat laikā sasniedzot arī grupas kopējos mērķus un realizējot vīziju.
3. Pastāv vairākas teorijas, kas raksturo līderi un līderību. Galvenās ir “Great man” teorijas, iezīmju teorijas, ārkārtas teorijas, uzvedības teorijas, vadības jeb darījuma teorijas, saistību teorijas. Katra no tām paredz citu līdera un līderības būtību.
4. Lielā daļā pētījumu jēdzieni “līderis” un “vadītājs” tiek uzskatīti par sinonīmiem, taču tie ļoti būtiski atšķiras ikdienas darbos un procesā.
5. Lai izglītības iestāde vai organizācija varētu sekmīgi darboties, tai ir nepieciešams izvirzīt jēgpilnus mērķus un svarīgi šajā procesā iesaistīt visus darbiniekus, lai mērķi būtu svarīgi un saprotami arī viņiem, kas ļauj efektīvāk tos realizēt. Šis ir viena no līderību raksturojošām iezīmēm.
6. Pastāv dažādi uzskati par to, kādam ir jābūt izglītības līderim, neatkarīgi no tā, vai tas ir skolas direktors vai darbinieks, pedagogs, tomēr, apskatot dažus no piemēriem, jau iezīmējas kopējas īpašības, piemēram, daudzpusība, rūpes par mikroklimatu un personiskajām attiecībām.
7. Valstī par izglītības kvalitāti atbild IKVD, kas ikdienā uzrauga skolas, iegūst informāciju, apkopo un analizē to, vēlāk radot ieteikumus tālākajai darbībai, tomēr ne vienmēr šie ieteikumi tiek realizēti tā, kā sākotnēji tas ir bijis iecerēts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1388856
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register