Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:849418
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.06.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta raksturojums    4
1.1  Produkta funkcijas    4
1.2  Produkta veidi    5
1.3  Produktu iesaiņojums    7
1.4  Produktu diferencēšana    9
2.  Produkta cenas raksturojums    10
3.  Produkta vieta    11
4.  Produkta virzīšana    12
4.1  Kāda reklāma    12
4.2  Produkta noieta veicināšana    12
5.  Aptaujas rezultātu analīze    13
  Secinājumi    15
  Literatūras saraksts    16
  Pielikums    17
Extract

Izejot ar preci jebkurā tirgū ražotājam ir jāsaprot, ka viņš nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus pat tad, ja to ļautu viņa ražošanas jauda, jo pircēji šo preci izlieto dažādi. Bet galvenais – to iegādājas dažādu iemeslu dēļ. Tāpēc tirgu sadala vairākās grupās. Tā ir tirgus segmentācija. Šajā procesā uzņēmums izvērtē visus pozitīvos un negatīvos aspektus, kas ļauj aizņemt kādu noteiktu tirgus daļu. Tādā veidā izzinot, kurā tirgus segmentā uzņēmumam būtu izdevīgāk iestāties, tad sāk virzīt savu produktu tieši izvēlētajā virzienā. Bet šai segmentācijai ir arī negatīvā puse, kuras dēļ uzņēmējs zaudē savus potenciālos pircējus kādā citā tirgus daļā.
„Liepājas kafija”, tāpat kā citi produkti aizņem savu noteikto tirgus daļu. Šī Liepājas produkcija ir pazīstama arī ārpus Latvijas robežām. Ja agrāk Padomju savienībā Liepājas šķīstošā kafija bija visai populāra, tad augsto izmaksu dēļ un nesakārtotās valsts politikas dēļ diemžēl liepājnieki zaudēja Austrumu tirgu. Ilgu laiku Liepājas kafija bija monopoliste šī produkta tirgū, jo importēto kafiju izsniedza aiz slēgtām durvīm un galvenokārt caur pazīšanos. Tagad veikalu plaukti ir pilni ar dažādu firmu kafijām, un pateikt kura ir tā labākā ir grūti, jo ārzemnieku tehniloģijas mums vēl joprojām tomēr ir noslēpums. Ievestās kafijas ražotāji cer, ka viņu kafija daudziem Latvijā ir kļuvusi par savējo, tādā veidā arī cer iekarot savu tirgus daļu.
Lai gan interesi par Liepājas kafiju izrādījuši gan Krievijas, gan Baltkrievijas tirgotāji, šķīstošā kafija tiek realizēta tikai Latvijā. Muitas tarifu politika liedz Liepājas kafijai spēju ārpus valsts konkurēt cenu ziņā ar citās valstīs ražoto kafiju. Uzņēmums sabiedrība ražo kafiju vietējam tirgum. Realizācijas apjomi, līdz ar akcīzes nodokļa ieviešanu, “Liepājas cukurfabrikā” ražotajai kafijai nav samazinājušies, tomēr, piemērojot akcīzes nodokli, nācās pacelt cenas ražojumiem...…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1171540
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register