Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328051
 
Evaluation:
Published: 06.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZDEVUMA NOSTĀDNE    3
1.1.  Uzdevuma analīze un prasības programmai    3
1.2.  Uzdevuma risināšanas projektējums    3
2.  ALGORITMA APRAKSTS UN KOPĒJĀ SHĒMA    5
3.  PROGRAMMAS APRAKSTS    7
3.1.  Lietojumsfēra    7
3.2.  Ievaddati    7
3.3.  Izvaddati    7
3.4.  Ziņas par programmas apjomu un izpildes laiku    7
3.5.  Moduļu apraksts    7
4.  LIETOTĀJA CEĻVEDIS    9
5.  PROGRAMMAS ATKĻŪDOŠANAS KĻŪDU ANALĪZE    11
6.  PROGRAMMAS FUNKCIONĒŠANAS KONTROLES PIEMĒRS    12
7.  SECINĀJUMI    13
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    14
  PIELIKUMS    15
Extract

Studiju darba uzdevums ir izveidot loģisko spēli ar cipariem, ar atkārtojumiem. Pozīciju skaits – 4. Programma ģenerē 4 ciparus. Lietotājam jāuzmin ciparus un to secību. Programma „palīdz” viņam, ziņojot cik atminēto ciparu atrodas pareizajā vietā un cik nepareizajā vietā. Programmas spēlei piesaistīt citus studentus.
Spēles ievaddati :
Lietotāja vārds, mēģinājumu skaits;
Tā kā spēlētāja vārds nedrīkst pārsniegt 10 simbolus, tad ievadot vairāk simbolu, izvadīsies attiecīgs paziņojums, ka jāievada vārds vēlreiz. Mēģinājumi arī nedrīkst būt negatīvi.
Spēles izvaddati :
Spēles rezultāti.
Programmai jānodrošina arī šādas speciālās prasības:
1.Programma sastāv no vairākām funkcijām;
2.Funkcijas, kuras sastāda programmu, glabāt dažādos failos (vismaz divos failos);
3.Ziņojumu izvade (piemēram, lietotāja nepareizas darbības rezultātā);
4.Informācijas izvade tabulas veidā;
Programmas izveides gaitā arī jānodrošina šādas nefunkcionālās prasības:
1.Programmēšanas valoda – C;
2. Pārskats jānoformē atbilstoši pieņemtiem noteikumiem 1.5. sadaļā;
3. Programmā paredzēt divas iespējas : lietotāja reģistrēšanu un laika ierobežojumu;
4. Spēles rezultātus (lietotāja vārds, laiks) ievietot failā.
1.2. Uzdevuma risināšanas projektējums
Izstrādātai programmai ir jāveic trīs pamatdarbības: lietotāja reģistrēšanu ar mēģinājumu skaitu, izvadīt uz ekrāna informāciju atbilstoši pieprasījumam un pārbaudīt ievadītas informācijas pareizību. Tātad programmas struktūra ietver vadības programmu un trīs moduļus:
1.Lietotāja reģistrēšana;
2.ievadīto datu pārbaude un ziņojumu izvade;
3.informācijas izvade uz ekrāna atbilstoši pieprasījumam;
Programmas tālākai detalizēšanai jāizstrādā katra moduļa algoritms. Funkcijas algoritms ir shematiski atspoguļots attēlā 1.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1142844
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register