Uzņēmums „Līcis” savā darbībā balstās uz šīm abām ķēdēm, jo uzņēmums iegādājas produkciju, kuru uzglabā noliktavās, ražo produkciju, pārdot to lieltirgotājiem, kuri to nogādā veikalos.
Loģistikas pirmā funkcija ir piegādāt patērētājam pieprasīto preci vajadzīgā daudzumā, noteiktā laikā un vietā.1
Pats nozīmīgākais servisa raksturojums ir pieprasīto preču klātbūtne pārdevēja noliktavā. Pircējs var ne tikai aplūkot un izpētīt konkrēto preci, bet arī nekavējoties to iegūt. Šī iemesla dēļ pārdevēja uzņēmuma servisa līmeni raksturo, pirmkārt, bilance starp doto preču pieprasījumu un preču krājumiem, t.i., varbūtība, ka pieprasījums tiks apmierināts nekavējoties no pārdevēja noliktavas, neatliekot pieprasījuma izpildi uz vēlāku laiku. Pārdevēja deklarācija, ka, piemēram, 98% gadījumā pieprasītās preces būs veikala noliktavā (servisa līmenis ir 98%), ir nozīmīgs faktors pirmsdarījuma servisā un vienlaicīgi arī reklāma konkurences cīņā.2…