Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:404328
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Mārketings un mārketinga komunikācijas būtība un tā procesu raksturojums    7
2.  Lojalitātes mārketinga jēdziens un tā veidošana    11
2.1.  Lojalitātes veidošana    12
2.2.  Lojalitātes programmas būtība    14
2.3.  Lojalitātes iegūšana un saglabāšana    18
3.  Uzņēmuma „SF” darbības raksturojums    23
3.1.  Uzņēmuma „SF” pašreizējais mārketinga politikas raksturojums    24
3.2.  Lojalitātes mārketinga efektivitāte uzņēmumā „SF”    26
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Nobeigums    34
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    35
  Pielikumi    38
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Kvalifikācijas darba rezultātā autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem un priekšlikumiem.
Secinājumi:
1. „SF” lojalitātes mārketinga procesu nodrošināšanai tiek novirzīti aptuveni 70% no mārketinga kopējiem izdevumiem. Tas norāda, ka uzņēmumam svarīgāki ir jau esošie klienti, nevis jaunu klientu piesaiste.
2. „SF” vadība klientu lojalitātes veidošanai pieiet kompleksi, proti, ne vien realizē lojalitātes programmas, kas ir vērstas uz klientiem, bet veicina arī paša uzņēmuma darbinieku lojalitātes celšanu attiecībā pret uzņēmumu, apzina klientu sūdzības, ir izveidojusi vienotu datu bāzi, produkcija tiek realizēta pa vairākiem kanāliem. Piemēram, 2010.gadā bijušas 143 klientu sūdzības par piegādes termiņu kavējumiem un 67 par produkcijas kvalitāti vasaras mēnešos.
3. Viena no līdz šim dārgākajām un veiksmīgākajām lojalitātes programmām „SF” ir uzņēmuma 15 gadadienas svinību rīkošana gan uzņēmuma darbiniekiem, gan klientiem. Ieguldot 23 000 €, pusgada laikā tie atmaksājās, jo atsevišķi klienti veica vairākus stabilus pirkumus. Izvērtējot šo pirkumu raksturu, vērojama to kustība uz lojālo klientu segmentu. Atbilstoši klientu iedalījumu tabulai, tie bija 2.segementa klienti, kas pārorientējās uz 3.segmentu. Lojalitātes programmas mērķis tika sasniegts, jo uzņēmums ieguva vairāk lojālu klientu.
4. „SF” praktizētās lojalitātes mārketinga programmas ir - atvieglotu norēķinu sistēmas izmantošanu, speciālas akcijas un atlaides uzņēmuma klienta karšu īpašniekiem, privātu pasākumu rīkošanu, kā arī lojālo klientu priekšrocības uzzināt pirmajiem par jaunumiem, akcijām un izpārdošanām. Diemžēl „SF” nav izveidota oriģināla vai nebijuša lojalitātes programma, kas raksturotu tieši šo uzņēmumu.
5. „SF” lojalitātes mārketinga efektivitāte uzņēmumā netiek mērīta, līdz ar to precīzs lojalitātes mārketinga efektivitātes novērtējums autorei nav pieejams. Lojalitātes mārketinga efektivitātes novērtēšana parādītu, cik lielā mērā ir īstenojušies mārketinga mērķi un vai ir attaisnojušās tajā ieguldītās izmaksas.

Priekšlikumi:
1. Mārketinga un sabiedrisko attiecību nodrošinājumu nodaļai un vadībai jāizveido lojalitātes programma, kas vēl vairāk veicinātu 2.klienta segmenta loku pārorientēties uz 3.klientu segmentu, proti, „SF” jāveido sadarbība ar dažādu jomu partneriem, piemēram, kultūras, izklaides un veselības. Noslēdzot sadarbības līgumus, uzņēmums varētu piedāvāt saviem klientiem sadarbības partneru piedāvātos pakalpojumus – teātra, kinoteātra apmeklējumu vai abonementu sporta klubā – pie nosacījuma, ja klients veic pirkumu vismaz 750 € apmērā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register