Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:435319
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.08.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Kas ir lomogrāfija?    4
  Oficiālā versija jeb ko par to saka lomogrāfi    4
  Lomo kustības ēnas puse    7
  Metodes apraksts    8
  Procedūra    8
  Instrumentārijs    9
  Dalībnieki    9
  Rezultāti    12
  Secinājumi    20
  Literatūras saraksts    22
Extract

Secinājumi
Pētījuma rezultāti ir devuši ļoti skaidru atbildi uz izvirzīto jautājumu - cik informēti ir Latvijas augstskolu studenti par lomogrāfiju kā tādu un par tās saistību ar fotogrāfiju? Kā jau paredzēju, uzsākot pētījumu, Latvijas augstskolu studenti ir ļoti maz vai vispār nav informēti par lomogrāfiju kā tādu vai tās saistību ar fotogrāfiju. Nojausmu, ka tas ir fotogrāfijas veids deva anketas jautājumi. Tālākajos jautājumos jau bija pateikts priekšā, kas tas ir, un, loģiski domājot, bija iespējams gūt atbildes uz pirmajiem jautājumiem. Taču es paļāvos uz to, ka cilvēki nemēdz lasīt jautājumus uz priekšu, un šāda teorija arī apstiprinājās. Šo efektu pastiprināja teikums, ka anketas aizpildīšanu drīkst neturpināt, ja nav zināmas atbildes uz pirmajiem jautājumiem. Gaidīju, ka lielā jautājumu skaita dēļ lielākā daļa respondentu atteikties aizpildīt anketas otro daļu, tomēr tā nebija. Liela daļa aptaujāto studentu anketas aizpildīšanai pievērsās ar azartu un lielu interesi, arī tad, ja nezināja atbildes ne uz vienu jautājumu. Šajā gadījumā tika pielietota minēšana.
Apstiprinājās arī otra prognoze – studenti, kas studē mākslas vai kultūras jomā, ir vairāk un detalizētāk informēti par lomogrāfiju. Tas skaidrojams ar jomas specifiku. Mākslas studenti biežāk interesējas par kultūras pasākumiem un jaunumiem, jo ir tieši saistīti ar to, turklāt bieži vien tas notiek studiju procesa ietvaros. Uzņēmējdarbības vai tūrisma studentiem bija daudz mazāks priekšstats vai arī tāda nebija vispār. Šie studenti arī retāk atzīmēja, ka paši nodarbojas ar kādu no mākslas veidiem. Lai gan daudzi kā vaļasprieku atzīmēja fotogrāfiju, nebija vērojama sakarība starp fotografēšanu kā hobiju un zināšanām par lomogrāfiju. Tas mazliet pārsteidza, jo biju domājusi, ka tie, kas pie mākslinieciskajām aktivitātēm atzīmēs fotogrāfiju, būs tie, kuru zināšanas par lomogrāfiju būs vispilnīgākās, tomēr tā nebūt nebija. Iespējams, ka lomogrāfija ir tik specifisks un jauns fotogrāfijas veids, ka šāda nezināšana ir attaisnojama.
Lielākais pārsteigums pētījuma gaitā man bija fakts, ka vairākumam respondentu vislielākās grūtības sagādāja pilns savas studiju programmas nosaukums. Šajā ailītē varēja atrast visu iespējamo, sākot no man nesaprotamiem saīsinājumiem, kurus nācās šķetināt, izmantojot attiecīgo augstskolu mājaslapas, un arī tad netapa īsti skaidrs, kuru no visām programmām respondents ir domājis, beidzot ar tekstu „baigi gara”. Tieši šī iemesla dēļ studiju programmām netika veidota atsevišķa diagramma. Šo jucekli varēja novērst, pārbaudot aizpildīto anketu, tiklīdz respondents to iesniedzis, tomēr biju domājusi, ka studenti ir pieauguši cilvēki un viņiem nav nepieciešama uzraudzība, aizpildot anketu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register