Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:599524
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Piažē pētījumi ietvēra veselu laikmetu par bērna valodu un domāšanu, viņa loģiku un pasaules uzskatus. Tiem ir vēsturiska nozīme.
Ļoti daudz jaunu faktoru, kas daļēji papildināja jau esošos plūda no Piažē puses. Pirmām kārtām viņš pievērsās jaunajai pētīšanas metodei, ko viņš nodēvēja par klīnisko metodi, un tā viņu izvirzīja uz vienu no pirmajām vietām psiholoģisko pētījumu metodēs un darīja neaizstājamu pie grūtu, pilnīgu bērnu izglītību viņu domāšanā augšanas procesā.
Jaunie fakti un jaunās metodes analīzes rada jaunas problēmas , no kurām nozīmīgu daļu ieņēma iemācīšanas psiholoģija, otra daļa ir ja ne no jauna , tad noteikti jauna veidola. Kā piemēru var minēt problēmas ar gramatiku un loģiku bērnu runā, attīstības problēmas bērnu introspekcijā un viņa funkcionālās nozīmes loģisku operāciju attīstībā, kā arī problēmas verbālās domas saprašanā starp bērniem, u.c.
Taču Piažē neizdevās izbēgt no laikmetīgās krīzes psiholoģijas mācībā. Viņš no krīzes centās paglābties aiz droša un augstas faktu “sienas”, bet fakti viņu pievīla. Tie noveda viņu pie problēmas.
Kā saka Piažē, kas grib atrast atslēgu pie jauniem faktiem, tiem vispirms ir jāatklāj fakta filozofiju, tā ieguvumiem. Bez tā fakti ir nedzīvi.
Savas grāmatas beigās viņš ir mēģinājis dot īsu formulējumu par visiem pētījumiem, tā sistemātiski sakārtojot un atrodot saiknes starp nodaļām, faktiskajiem rezultātiem un savest tos pie faktu vienotības.
Pirmais no šiem jautājumiem ir – objektīvas attieksmes saistība ar visām tām īpašībām, kas piemīt bērna domāšanai, un kuras tiek pētītas pēc Piažē. Šiem pētījumiem piemīt vesela rinda īpašību no bērna domāšanas, piemēram valodas un domāšanas egocentriskums, intelektuālais reālisms, sinkretizms, nesapratne attieksmē, apzināšanās grūtības, nespēja pašnovēroties bērnu vecumā u.t.t. Un jautājums ir tāds “vai šīs atsevišķās parādības var ietvert veselumā” ? Vigotska pieņemama atbilde lika viņam pāriet no faktu analīzes pie teorijas un piemēro, kādu vietu ieņem pati faktu analīze šajā teorijā.
Ar ko tad īsti beidzās bērnu domu īpatnību savienošana veselumā?…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1161815
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register