Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Mācību materiāla sagatavošana mobilajam telefonam-
Mācību materiāla sagatavošana mobilajam telefonam
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 10 | |
1. | Teorētiskā modeļa izveidošana | 12 |
a. | Mācību un metodisko materiālu izstrāde | 12 |
b. | Kombinētais mācību process | 13 |
c. | Mobilas ierīces | 15 |
i. | Definīcija | 15 |
ii. | Mobilo bezvadu ierīču iedalījums un apraksts | 16 |
Klēpjdators | 18 | |
d. | Viedtālrunis (smart-phone) | 20 |
i. | Definīcija | 20 |
ii. | Viedtālruņa apraksts | 20 |
iii. | Viedtālruņa operētājsitēmas | 20 |
iv. | Dažādu viedtālruņu modeļu salīdzinājums | 22 |
e. | Mobilo telefonu tīklu sistēmas | 23 |
i. | Mobilais telefons | 23 |
ii. | Pirmās paaudzes mobilie sakari (1G) – analogais signāls | 23 |
iii. | Otrās paaudzes mobilie sakari (2G) – digitālais signāls | 26 |
iv. | Trešās paaudzes mobilie sakari(G3) – digitālā balss un datu pārraide | 31 |
f. | Mobilo ierīču komunikāciju savienojumi un protokoli | 33 |
i. | Mobilo ierīču bezvadu komunikāciju savienojumi | 33 |
ii. | Mobilo ierīču tīkla protokoli | 33 |
1. | WAP (Wirless Application Protocol) | 33 |
2. | WAP2 (Wirless Application Protocol) | 39 |
3. | XML (eXtensible Markup Language) | 41 |
4. | HTML (Wireless Markup Language) | 41 |
5. | XHTML (Extensible HyperText Markup Language) | 42 |
6. | WML (Wireless Markup Language) | 43 |
g. | Mobilo ierīču bezvada datu pārraides tehnoloģijas | 43 |
i. | Bluetooth | 43 |
ii. | Wi-Fi | 44 |
iii. | Infrasarkanais ports | 44 |
h. | Mobilas mācību sistēmas | 45 |
i. | Mobilā izglītība | 45 |
ii. | Mobilās mācības (m-studijas) | 45 |
iii. | E-studijas | 46 |
iv. | E-studiju un M-studiju salīdzinājums | 47 |
i. | Teorētiskā sistēmas modeļa izstrāde | 48 |
i. | Teorētiskās informācijas apkopojums | 48 |
ii. | Iespējamie risinājumu varianti | 49 |
2. | Praktiskā projekta moduļa izstrāde | 50 |
2.1. | Programmēšana PHP vidē | 50 |
i. | PHP (Hypertext Preprocessor) | 50 |
ii. | HTML (Wireless Markup Language) | 50 |
iii. | XHTML (Extensible HyperText Markup Language) | 51 |
iv. | Realizācija PHP vidē | 52 |
v. | Mācību materiāla izsaukšana | 53 |
vi. | Testēšana | 54 |
vii. | Iegūtie rezultāti | 56 |
viii. | Praktiskais pielietojums, lietošanas noteikumi | 56 |
ix. | Darbā izmantotās metodes un aprīkojums | 56 |
3. | Darba ekonomiskais pamatojums | 58 |
Secinājumi | 59 | |
Literatūra | 61 | |
Pielikumi | 63 | |
I | Pielikums: Attēli | 63 |
II | Pielikums: PPA | 65 |
1. | Ievads | 69 |
a. | Nolūks | 69 |
b. | Definīcijas, akronīmi un saīsinājumi | 69 |
2. | Saistība ar citiem dokumentiem | 70 |
3. | Dekompozīcijas apraksts | 71 |
a. | Moduļu dekompozīcija | 71 |
i. | Mācību vides sākumlapa (e-punkts) | 71 |
ii. | Mācību materiāla attēlošana | 71 |
iii. | Jauna mācību materiāla pievienošana | 71 |
b. | Datu dekompozīcija | 72 |
a. | Ievadu datu entītijas apraksts | 72 |
b. | Datu tipi | 72 |
4. | Atkarības apraksts | 73 |
5. | Saskarnes apraksts | 73 |
a. | Lietošanas gadījumu diagramma | 73 |
b. | Lietošanas gadījumu apraksts | 74 |
i. | Autorizēšanās mācību vidē (e-punktā) | 74 |
ii. | Informācijas publicēšana | 75 |
iii. | Materiālu apskatīšana | 76 |
c. | Autorizēšanās mācību vidē | 77 |
d. | Informācijas publicēšana mācību vidē | 78 |
e. | Mācību materiāla aplūkošana uz viedtālruņa | 79 |
6. | Atsauces | 80 |
III | Pielikums: Programmas pirmkods | 81 |
Teorētiskā modeļa izveidošana
a.Mācību un metodisko materiālu izstrāde
E-studijas un globālais tīmeklis kopumā paver iespēju tradicionālos mācību materiālus veidot daudz plašākā formātā. Studenti ir dažādi – vieniem labāk padodas iegaumēt un atcerēties redzētu materiālu, citiem – dzirdētu, to, kas agrāk bija pieejams tikai grāmatās, tagad ir iespējams pasniegt formātā, kādu students vislabāk saprot. (Kaspars A. 2010)
Mācību materiāliem ir jābūt:
Praktiskiem;
Atbilstošiem mērķauditorijai;
Balstītiem uz esošām zināšanām;
Centrētiem uz konkrēto problēmu;
Loģiskiem;
Skaidriem, saprotamiem;
Vizuāli patīkamiem;
Ērti lietojamiem. (Kaspars A. 2010)
Mācību materiālu veidi:
1.Izdales materiāli - sniegtās informācijas kvalitātes uzlabošanai, ir jāveido materiāli, kurus ir iespējams lasīt gan tīmeklī, gan drukātā formā, atkarībā no katra studenta vēlmēm. Veidojot izdales materiālus, ir jācenšas tos pasniegt koncentrētā formā, vairāk uzmanības pievēršot pilnvērtīgai vizuālajai informācijai, paskaidrojot visas potenciāli nesaprotamās vietas.
2.Multivides materiāli - jo vairāk informācijas pasniegšanas veidu mācību materiālā, jo noturīgākas saglabājas zināšanas, ko šis materiāls sniedz. Veidojot, piemēram, ekrānu ierakstus, ir svarīgi šos materiālus veidot pēc iespējas kvalitatīvākus, gan attēla, gan skaņas ziņā, lai studentam būtu patīkami un viegli uztvert attēloto informāciju un lai nerastos neskaidrības un pārpratumi, dēļ tā, ka students, piemēram, kārtīgi nav spējis sadzirdēt vai saskatīt ierakstā esošās informācijas interpretējumu.…
Vidzemes Augstskolas, Informāciju Tehnoloģiju fakultātes, Gada Projekts - "MĀCĪBU MATERIĀLA SAGATAVOŠANA MOBILAJAM TELEFONAM" Darbs sadalīts divās daļās - teorētiskā modeļa un praktiskā modeļa izstrāde. Darbā iekļaut arī PPA (Programmatūras Projektējuma Apraksts), pielikumi, attēli, tabulas, screenshoti no programmātūras darbības, secinājumi. Atzīme par darbu - 8
- Datu struktūras: vienkāršsaistīts saraksts ar beigu rādītāju
- Mācību materiāla sagatavošana mobilajam telefonam
- SAP R/3 sistēma
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mācību vielas iesniegšana www vidē
Research Papers for university8
-
Datormultimediju izmantošana skolas mācību un procesā
Research Papers for university24
-
Skolas Web serveris kā mācību - informatīvais resurss
Research Papers for university63
Evaluated! -
Multimediāla mācību vide svešvalodu apguves procesā
Research Papers for university20
-
Materiāla īpatnējā pretestība
Research Papers for university9