Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:284039
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Mācību process   
2.  Mācību procesa organizācijas formas   
3.  Mācību procesa organizācija   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

“Es neuzskatu, ka cilvēkam ir iespējams kaut ko iemācīt Zināšanas nevar “ielikt tukšā traukā”. Taču cilvēki spēj daudz ko apgūt paši(.....) . Skolotāja uzdevums ir iedvesmot skolēnus un radīt tādus apstākļus, lai viņu mācību process būtu tik labs, cik vien tas ir iespējams.(....).”
J. Ādolfsons, dāņu sociologs.

J.A. Students savā grāmata “ Vispārīgā pedagoģija”[6.;210.] raksta tā: “ Palikšana vienmēr uz vietas, ko dažkārt sauc par “apsūnošanu”, nedrīkst notikt. Ja vadoņi neveidojas un tālāk neattīstās arī pārējā sabiedrība savā attīstībā apstājas(...) apstājas arī vadītie.”
Tāpēc mums ir jāattīstās un jāmeklē iespējas, lai pilnveidotu un padarītu interesantāku un rodošāku mācību procesu un tā organizēšanu. Savā darbā aplūkošu kā mācību procesa organizācija ir attīstījusies un pilnveidojusies vēstures gaitā.
Dienu Latvijas bruņotajos spēkos, kur arī darbam ar karavīriem ir savas mācību organizācijas formas, un man šķita interesanti aplūkot vispār mācību procesa organizācijas attīstību un pilnveidošanos.

Mācību process un rezultāts ir atkarīgs no tā ceļa, no tiem skolotāja darbības paņēmieniem, kuri nosaka skolēnu izziņas darbības raksturu.
Mācību procesam, kas ir viena no didaktikas vissvarīgākajām kategorijām, kur galvenokārt notiek personības veidošana, jārealizē trīs galvenās funkcijas:
skolēnu izglītošana
skolēnu audzināšana
skolēnu attīstīšana.
“Skolotājam mācību procesā jāizmanto bērnu radošie spēki (galva, sirds, rokas), lai optimāli atklātos un attīstītos viņu spējas, personība. Darbojoties bērni “ieaug sabiedrībā”. [5.;52.]
Tātad, par pilnvērtīgu var uzskatīt tādu mācību procesu, kurā skolēnu netikai izglīto, bet arī audzina un attīsta.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register