Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143168
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mācīšanās un sociālā kompetence    5
  Humānistiskā pieeja audzināšanā    8
  Spējas    12
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

Lai skolēna personība būtu harmoniska, izglītojošai ietekmei uz katru skolēnu katrā mācību stundā, dienā, nedēļā, gadā utt.jābūt harmoniskai.
Mūsdienu stundas mūsdienīgumu vēsturiskajā secībā raksturo ar šādiem vārdiem: komunikācija, sadarbība, mijietekme, saskarsme – domājot par situāciju, kur gars ar garu sastopas.
Kopš 80.gadiem pedagoģiskajā literatūrā arvien biežāk raksta par šķietamo komunikāciju. Tā ir situācija, kad mācību stunda pārblīvēta ar mācību materiālu, uzskati, izdales materiāliem un skolotāja – skolēnu savstarpējo fizisko un verbālo aktivitāti – pedagoģiski nepamatotu, neskaidru rosību, enerģisku rīcību, kustīgumu. Sadarbīguma idejas, verbālās un neverbālās komunikācijas aktualizēšanas sekas bija tādas, ka vispārēja rosība mācību stundā kļuva par pašmērķi. Tika piemirsts, ka pedagoģiskā komunikācija ir liela māksla. Pedagoģiskā komunikācija nav tikai jauna prasība, bet arī augstāka. Komunikācijai / saskarsmei jābūt ne tikai izkoptai pēc formas, bet noteikti arī saturiskai.
Vērtībizglītība kā audzināšanas jēdziena mūsdienu modifikācija, protams, ir progresīva parādība un apzīmē vispirms audzināšanas uzskatu attīstību, kurai varētu sekot arī atbilstoša darbība. Taču, slavinot objektīvās vērtības nekādi nedrīkst kultivēt uzskatu, ka es ir pasaules centrs, ka visu, kas ir man un ap mani, esmu radījis es pats.
Pusaudžu vecumā izziņas interesēm ir īpaša nozīme personības attīstības un socializācijas procesā. Informācijas ieguve nodrošina ne tikai pamatu sistemātiskai pasaules uztverei un izpratnei, bet veicina arī izziņas procesu kā pamatu zināšanu uzkrāšanai, strukturalizācijai, analīzei un pielietošanai. Tāpēc šajā vecumā ir būtiski nostiprināt pusaudžos vajadzību meklēt un izmantot dažādus informācijas avotus un resursus, lai nostiprinātu izziņas intereses kā stabilu paraduma attieksmi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register