Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:219231
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vajadzības līmeņi saskaņā ar A.H. Maslova motivācijas teoriju    4
2.  Anketēšanas rezultāti    7
2.1.  Kopējie rezultāti    7
2.2.  Aptaujāto individuālā analīze    12
a)  pirmais respondents    12
b)  otrais respondents    13
c)  trešais respondents    14
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

Motivācija ir tā, kas garlaicības vietā rada interesi. Šekspīrs rakstīja par „zēnu, kurš ar savu slokas somu un nomazgāto seju činkstēdams gliemeža gaitā negribīgi vilkās uz skolu”. Motivācija dažkārt ir ceļš uz pedagoģiskiem sasniegumiem. Tā ir arī sava veida pašmērķis, viens no pedagoģijas mērķiem. Motivācijas jēdziens ir vērtīgs ne tikai tajā ziņā, ka motivācija nosaka pastiprinātājus, - tas ir svarīgs arī tāpēc, ka uzvedība ir orientēta uz noteiktu mērķi.1
Viens no motivācijas sastāvdaļām un priekšnosacījumiem ir vajadzību loks un apmērs. Cilvēku visvairāk raksturo tas, kādas vajadzības viņš cenšas apmierināt, pēc kā dzīve tiecas. Par personības būtību spriež pēc tā, kuras vajadzības cilvēkam ir vissvarīgākās, tas ir, kāda ir personības vajadzību struktūra.
Kā ir redzams, cilvēka motivācija un vajadzības ir vienmēr aktuāls jautājums, kuru pēta daudzie zinātnieki un spriež filozofi. Tāpēc šīs darbs ir veltīts cilvēka noteiktu vajadzību noskaidrošanai un analīzei. Anketas mērķis ir noskaidrot attieksmi pret mācībām. Darba mērķis ir noskaidrot kāda no vajadzību grupām ir svarīgākā 10 anketētam respondentiem un analizēt trīs respondentu anketu sīkāk.
Šajā darbā tiek izpētītas 10 cilvēku dotas atbildes uz anketu jautājumiem. Tas tiek apkopoti un analizēti pēc dažādiem kritērijiem: dzimums, vecums, izglītība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register