Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:450314
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību process, tā būtība    5
1.1.  Mācību procesa dalībnieki, to mijiedarbība    7
1.2.  Mācību procesa organizācijas veidi    7
2.  Spējas, to raksturojums un vieta personības struktūrā   
2.1.  Spējas personības struktūrā   
2.2.  Spēju veidi   
3.  Mācību metodes dažādu spēju veidu skolēnu līdzvērtīgai iesaistīšanai mācību procesā   
3.1.  Grupu darbs   
3.2.  Diskusija   
3.3.  Projektu darbs   
3.4.  Lomu spēles   
3.5.  Kooperatīvā mācīšanās   
4.  Dažādu spēju veidu skolēnu īpatnību ievērošana mācību procesā izmantojot kooperatīvo mācīšanos   
4.1.  Sākumskolēna vecuma īpatnību raksturojums   
4.2.  Klases un pētījuma raksturojums   
4.3.  Pētījuma rezultāti un to analīze   
Extract

Katra cilvēka dzīvē viņa profesiju, viņa darba dzīvi, veiksmi, attieksmes darba kolektīvā nosaka spēju līmenis un tādēļ uzskatu, ka spēju attīstīšana mācību procesā ir ļoti aktuāla. Spējas ir jāatklāj pedagogam savlaicīgi, jau jaunākajās klasēs.
Skolā paiet ikviena cilvēka ievērojama mūža daļa un katrs gūst atšķirīgu pieredzi par šo laiku. Viens ir guvis zināšanas, lai vēlāk veidotu stabilu dzīves pamatu. Cits to atceras ar nepatiku, jo šis laiks ir sagādājis tikai problēmas un rūgtumu dvēselē. Bet vēl kāds skolu atceras kā jauku vietu, kur varēja satikt draugus, atpūsties un izklaidēties.
Bieži vien katras izglītības iestādes kvalitāti vērtē pēc rezultātiem ieskaitēs, pārbaudes darbos, eksāmenos, olimpiādēs un pēc absolventu iestājas nākošās pakāpes mācību iestādēs. Maz interesē darba formas un metodes ar kādām šie rezultāti sasniegti.
Skolas vidi neveido tikai apdāvinātie un talantīgie skolnieki. Skolas vidi veido arī tie bērni, kuriem nav īpašu spēju un kuru spēju līmenis ir jāpilnveido pastiprinātāk.Tāpēc katras skolas uzdevums ir tā organizēt mācību procesu, kas nodrošina gan kvalitatīvu izglītību, gan katra skolnieka spēju maksimālu attīstību neatkarīgi no viņa iepriekšējās pieredzes.
Mūsdienās ir izmainījusies skolas loma jaunās paaudzes audzināšanā. Skola un skolotājs vairs nav galvenais un vienīgais informācijas avots. Jaunās tendences uzliek skolai citas funkcijas nekā tas bija agrāk – sagatavot jaunatni, kas spēj pielāgoties straujajām izmaiņām sabiedrības dzīvē un spēj prognozēt sabiedrības attīstību perspektīvā. Ir jāveido elastīga mācību procesa organizācija, kuras centrā ir skolēns kā personība un viņa spēju pilnveide.
Es izvēlējos šo tēmu, jo mūsdienu izglītības nepieciešamība ir mācību procesa individualizācija. Viena no individualizācijas nozarēm ir katra skolnieka spēju noteikšana un saskatīšana, un to ievērošana mācību procesā, lai paaugstinātu mācību darba kvalitāti un efektivitāti, lai izmantotu to savā praktiskajā darbībā.
Patreizējos apstākļos, finansiālo grūtību dēļ, netiek apmaksāti interešu attīstības pulciņi, tai skaitā – koris, un es uzskatu, ka skolotāja darba apjoms skolēnu spēju attīstības veicināšanai kļūst lielāks un apjomīgāks.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register