Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mācīšanas un mācīšanās motivācijas sasvtarpējā sakarība mācību procesā

     Evaluated!

    Research Papers10 Pedagogy

3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:622491
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību stimuli un motivācija    4
2.  Motivācija un mācīšanās    5
3.  Sasniegumu motivācija – izziņas sastāvdaļa    6
4.  J.A.Komenska atziņas par mācīšanu un mācīšanās motivāciju    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Sociālās un politiskās izmaiņas, kas notikušas Eiropā un Latvijā pēdējo gadsimtu mijā, piesaista zinātnieku, pedagogu un psihologu uzmanību personības attīstības un pašaktualizācijas problēmām, kā arī cilvēka radošā potenciāla realizācijai izglītības un audzināšanas sistēmas ietvaros.
Latvijas izglītības sistēma ir Eiropas izglītības sistēmas daļa, kas balstās uz vispārcilvēcisko garīgo vērtību nozīmi personības attīstībā. Garīgo vērtību izpratne kļuva par priekšnosacījumu izglītības izmaiņām, atbilstoši humānisma un sociālā konstruktīvisma principiem, kuru galvenais mērķis ir radīt nosacījumus garīgas, radošas, humānas un pašrealizējošas personības attīstībai visa mūža garumā.
Principiālas pārmaiņas pedagoģiskā procesā pamatojās uz jaunas izglītības paradigmas attīstību, kas nosaka zinātnisku pieeju personības audzināšanai mācībās. Tā atzīst skolēnu par aktīvu un pilntiesīgu dalībnieku zināšanu apguves, nostiprināšanas un pielietošanas procesā, kurā skolēns un skolotājs ir līdztiesīgi par šī procesa gaitu un rezultātiem.
Tendenci ievērot skolēna individuālas īpatnības mācību procesā pedagoģija formulē kā individuālas pieejas principu. Par nopietnākajiem trūkumiem mūsdienu Latvijas izglītībā var uzskatīt izglītības nepietiekošo uzmanību skolēna individualitātes attīstībai, kā arī skolēnu intelektuālo spēju novērtējumam un attīstībai, mācīšanas stilu, mērķu un interešu pilnveidošanai. Pastāvošā izglītības sistēmas organizācija Latvijā ierobežo mācību individualizācijas iespējas …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1171009
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register