Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548008
 
Evaluation:
Published: 08.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Mācīšanās māksla un process    4
1.2.  Mācoties par mācīšanos    5
1.3.  Praktisko darbu nozīme mācību procesā    5
1.4.  Praktiskās darbības metodes    6
1.5.  Mācīšanas stili un klases dinamika    7
1.6.  Izglītības programma un nākotne    8
1.7.  Darbu mapes    9
1.8.  Mācīšanās stils    9
1.9.  Tīrais mācību laiks    10
1.10.  Motivācija    12
1.11.  Mācību procesa daudzveidība    15
1.12.  Mācīšanās stils    16
1.13.  Galvas smadzenes    17
1.14.  Atmiņas modeļi    18
1.15.  Krāsas ietekme uz cilvēku    19
1.16.  Krāsu nozīme    20
2.  Praktiskā daļa    22
  Pielikumi    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Literatūras saraksts    28
Extract

Secinājumi un priekšlikumi.
1. Skolēnu attieksme pret mācībām daļēji ir atkarīga arī no skolotāja pasniegšanas metodes.
2. Skolēni labāk izprot vielu, ja tiem tiek piedāvāts vizuāls materiāls.
3. Ja skolotāja vadītās stundas ir daudzveidīgas, tad tā pasniegtais priekšmets paliek prātā vairāk skolēniem, nekā tad, ja stundas tiek novadītas kā lekcijas.
4. Klašu telpu krāsa daļēji ietekmē skolēnu mācīšanās motivāciju, uztveri un darbaspējas.
5. Darbojoties praktiski iegūtā informācija skolēnam saglabājas „ilgtermiņa” atmiņā, līdz ar to skolēns iegūtās zināšanas var pielietot ikdienā.
6. Autores izvirzītā hipotēze – darbojoties praktiski, skolēns ātrāk un kvalitatīvāk apgūst vielu, ir pierādīta.
7. Autores priekšlikums, balstoties uz secinājumiem, veicināt apgūstamās vielas uztveri, piedāvājot skolēniem dažādus uzskates materiālus (filmas, diagrammas, prezentācijas utt.).
8. Lai paaugstinātu vidusskolēnu produktīvu koncentrēšanos mācībām, autore ierosina klašu sienas nokrāsot gaiši oranžā krāsā, jo tā, zemapziņā darbojoties uz skolēnu, veicina domāšanu, optimistiskumu un intelekta attīstību.
9. Lai palielinātu vidusskolēnu koncentrēšanās spējas, autore iesaka tāfeles nokrāsot zaļā krāsā, jo šī krāsa (zemapziņā) veicina savstarpēju izpratni un saprašanos, kā arī palīdz personības attīstībā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register