Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:493909
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  MAIZES TIRGUS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Maizes vēsture   
1.2.  Tradīcijas   
1.3.  Maizes tirgus raksturojums Latvijā   
2.  MĀRKETINGA TIRGUS IZPĒTES BŪTĪBA UN METODES   
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI PAR MAIZES TIRGUS PIEPRASĪJUMU LIEPĀJĀ   
  SECINĀJUMI   
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS   
Extract

IEVADS

Maize ir pārtikas produkts, ar kuru cilvēki sastopas katru dienu – tā ir atrodama gandrīz katra cilvēka mājās. Latviešiem maize ir svēta – tā ir galvenais latviešu pūļu atalgojums un galvenais iztikas avots, gan arī daudz kas svētāks – maize ir mājas un ģimenes svētība, tātad arī latviešu tautas svētība, sīkstuma un izturības avots. Visos laikos maize latviešiem bijis kā pārticības simbols un tā vienmēr ir bijusi pieprasīta, tāpēc šis kursa darbs tika izstrādāts, lai noskaidrotu, kāds ir pieprasījums pēc maizes šodien. Lai veiktu šo pētījumu bija nepieciešams arī iepazīties ar teoriju par tirgus izpēti un metodēm. Apvienojot informāciju par maizi un teoriju par tirgus izpēti, tika izvēlēta tēma – „Maizes tirgus pieprasījuma izpēte Liepājā”. Kā pētījuma vieta tika izvēlēta Liepāja, Liepājas maizes tirgus.
Darba mērķis: noskaidrot, kāds ir maizes pieprasījums liepājnieku vidū.
Darba uzdevumi:
1. izpētīt informāciju par maizes vēsturi, tradīcijām, kā arī uzzināt, kā attīstījies maizes tirgus Latvijā;
2. iepazīties ar literatūru par mārketinga tirgus izpētes būtību un metodēm;
3. veikt anketēšanu par pieprasījumu pēc maizes liepājnieku vidū;
4. analizēt iegūto datus un izdarīt secinājumus.
Lai izstrādātu studiju darbu tik izmantotas šādas metodes:
1. grafiskā metode – ievietojot darbā tabulas un attēlus;
2. primārās informācijas ievākšanas metode – anketēšana.
Studiju darba izstrādei tika izmantoti tādi informācijas avoti kā interneta mājas lapas un dažādas grāmatas.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register