Secinājumi
1. Hipotēze " Kvalitatīvi izstrādāta mājaslapa ir uzņēmuma pakalpojuma struktūras attēlojums, kas ļauj sniegt to informāciju, kura klientiem, izvēloties pakalpojumus, ir nepieciešama visvairāk. Veiksmīgs mājaslapas dizains ir viens no veidiem kā palielināt uzņēmuma apgrozījumu, uzlabot publisko tēlu vai arī cita uzņēmuma darbības mērķa sasniegšana" ir apstiprinājusies.
2. Darba izvirzītais mērķis ir sasniegts. Tika apskatīta mūsdienu mājaslapu dizaina tendences un analizētas to priekšrocības un trūkumi.
3. Darbā uzstādītie uzdevumi ir izpildīti. Tika apkopota informācija par mājaslapu dizaina izveides procesu. Tika izcelti pamatnoteikumi dizaina izveidē un to nozīme, kā arī pamatoti ar piemēriem. Kā arī apskatītas jaunākās mājaslapu dizaina tendences, kas ir aktuālas mūsdienās.
4. Mājaslapas, kuru dizains netiek laicīgi atjaunots un lietotāji netiek nodrošināti ar aktuālu informāciju , ātri zaudē savu auditoriju.
5. Veidojot mājaslapas dizainu, ir jāpievērš liela uzmanība struktūrai un informācijas saturam.
6. Ir jāizvairās no dažādu teksta fontu izmantošanas. Pārmērīgs grafikas un animāciju daudzums var novērst lietotāja uzmanību un nokaitināt.
7. Tekstam, krāsai, grafikai, attēliem ir jāatbilst mājaslapas pamata satura stilam, pretējā gadījumā mājaslapas izstrādātājs var nesasniegt vēlamos mērķus.
8. Operējot ar cilvēka uztveres apjomu, var sasniegt visefektīvāko informācijas absorbēšanu, vai otrādi, lai mazinātu lietotāja uzmanību, izvietot informāciju tā, lai to būtu grūti iegaumēt un uztvert kopumā.
…