Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199138
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  PAMATZINĀŠANAS PAR MI IESPĒJAM DIGITĀLAJĀ MĀRKETINGĀ    1
  MĒRĶU UN STRATĒĢISKO UZDEVUMU NOTEIKŠANA    3
  Lietotāja pieredzes uzlabošana.    3
  Efektivitātes palielināšana.    3
  Jaunu klientu piesaistīšana.    3
  MĀRKETINGA VIDES UN AUDITORIJAS ANALĪZE    5
  Datu analīze un pētījumi:    5
  Personalizētas pieredzes:    5
  PIEMĒROTU RĪKU UN TEHNOLOĢIJU IZVĒLE    6
  Rīku izvēle atbilstoši budžetam un resursiem:    6
  PLĀNA UN DARBĪBAS SOĻU IZSTRĀDE    7
  Plāna izstrāde.    7
  Auditorijas analīze    7
  MI rīku izvēle un novērtēšana    7
  Rīku izvēle un plānošana    8
  Integrācijas un apmācības fāze    8
  Personāla apmācība    8
  Kampaņu īstenošanas fāze    8
  Rezultātu monitorings un analīze    8
  Tehniskie resursi:    9
  Cilvēkresursi:    9
  Finanšu resursi:    9
  SECINĀJUMI    10
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    11
Extract

PAMATZINĀŠANAS PAR MI IESPĒJAM DIGITĀLAJĀ MĀRKETINGĀ
Mākslīgais intelekts spēj analizēt dažādas iespējas digitālajā mārketingā. Piemēram, datu analīze un prognozēšana. AI spēj identificēt tendences un paredzēt patērētāju uzvedību, analizējot milzīgu datu apjomu. AI sistēmas spēj pārbaudīt, kā patērētāji mijiedarbojas ar uzņēmumu, produktus, ko viņi pārlūko, un noteiktu tīmekļa lapu apmeklējumu ilgumu. Izmantojot šos datus, mārketinga stratēģijas var mainīt, lai labāk izprastu patērētāju uzvedību. AI spēj prognozēt nākotnes tendences un klientu vajadzības, izmantojot vēsturiskos datus. Piemēram, mākslīgais intelekts var prognozēt, kuras modes tendences būs populāras nākamajā sezonā.
Personalizēts saturs: viens no lielākajiem mākslīgā intelekta ieguvumiem digitālajā mārketingā ir personalizēšana. Ar algoritmu palīdzību var izmantot lietotāju intereses un uzvedību, lai pielāgotu reklāmas un piedāvājumus konkrētiem lietotājiem. dinamiskas reklāmas, kas mainās atkarībā no lietotāja interesēm un darbībām. Izmantojot uzvedības datus, piemēram, Facebook un Google Ads izmanto AI, lai atlasītu reklāmu mērķauditoriju. AI spēj analizēt patērētāju uzvedību, lai izveidotu pielāgotus e-pasta ziņojumus ar piedāvājumiem un precēm, kas piesaista konkrēto patērētāju. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register