Nr. |
Chapter |
Page. |
|
VISPĀRĒJĀ ANALĪZE |
4 |
|
Skaņdarba saturs, ideja, galvenā doma |
4 |
|
Īsas ziņas par teksta autora daiļradi |
4 |
|
Poētiskā teksta rašanās vēsture, ideja, tēli |
6 |
|
Kora teksta un literārā pirmavota salīdzinājums |
7 |
|
Komponisti, kas izmantojuši šo tekstu |
10 |
|
Īsas ziņas par komponista biogrāfiju un daiļradi |
10 |
|
Skaņdarba rašanās vēsture, tā loma komponista daiļradē |
11 |
|
MUZIKĀLI TEORĒTISKĀ ANALĪZE |
12 |
|
Skaņdarba žanrs |
12 |
|
Rakstības stils |
12 |
|
Tonālais plāns |
12 |
|
Metroritmika, pauzes, temps, agoģika |
12 |
|
Melodijas un balsvedības raksturojums, intervālika |
13 |
|
Harmonija, akordu, intervālu salikums |
13 |
|
Dinamika, akcenti |
14 |
|
Forma. Teksta, mūzikas valodas un formas atbilstība |
14 |
|
Pavadījuma analīze |
15 |
|
VOKĀLĀ ANALĪZE |
16 |
|
Kora tips un veids |
16 |
|
Kora partiju diapazoni un tesitūras |
16 |
|
Kora partiju raksturojums |
16 |
|
Intonācija un skaņojums |
17 |
|
Ansambļa problēmas |
18 |
|
Vokālās grūtības, atakas, vokālās tehnikas paņēmieni |
18 |
|
Dikcijas un ortoēpijas īpatnības |
18 |
|
Elpas vietas |
19 |
|
Kora faktūra |
19 |
|
MĀKSLINIECISKĀ IZPILDĪJUMA ANALĪZE |
20 |
|
Skaņdarba iestudēšanas plāns un paredzamās grūtības |
20 |
|
Izpildījuma plāns |
20 |
|
Diriģenta žests |
21 |
|
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS |
22 |