Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469518
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  MĀRKETINGA IZMAKSU PLĀNOŠANA UN KONTROLE    2
I.  Mārketinga izmaksu kontroles un plānošanas svarīgums    2
II.  Budžeti    3
III.  Mērķa peļņas plānošana    4
IV.  Faktori, kas rada šķēršļus veiksmīgai izmaksu kontrolei    4
V.  Ar mārketinga mix optimizēšanu saistītās izmaksas    5
VI.  Mārketinga kontrole    6
VII.  Mārketinga kontroles veidu raksturīgākās īpašības    6
VIII.  Referātā izmantoto jēdzienu skaidrojumi    7
IX.  Izmantotās literatūras saraksts    8
Extract

Lai īstenotu organizācijas mērķus tirgū un veiksmīgi vadītu mārketinga kompleksa pasākumus, mārketinga nodaļai rūpīgi jāpārdomā nepieciešamais budžets. Lai sastādītu budžetu, savukārt, jāpārzin visas iespējamās izmaksas, kuras rodas preces ceļā no ražotāja līdz patērētājam. Mārketinga izmaksas var nosacīti iedalīt vairākās grupās, taču šīs dalījums nav vispārīgi noteikts, tādēļ var būt arī savādāks:
1)Tiešās pārdošanas izmaksas – izmaksas, kas saistītas ar pasūtījumu iegūšanu, pārdevēju algas, pārdošanas procesa vadīšanas un uzraudzības izmaksas, pakalpojumu sniegšanas izmaksas;
2)Reklāmas un citu preču virzīšanas pasākumu izmaksas – izmaksas, kas saistītas ar reklāmu medijos (tiešie maksājumi par laiku vai platību), preču realizācijas stimulēšanu (cenu diferencēšana atkarībā no stimulēšanas metodes), personisko apkalpošanu (darba alga vai atlīdzība, kas ir ietverta preces cenā), sabiedrisko attiecību veidošanā;
3)Preču pārvietošanas izmaksas – izejvielu, materiālu un gatavās produkcijas pārvietošanas izmaksas. Preču pārvietošanas pamatelementi (iekavās uzrādīta katra elementa daļa procentos, attiecināta pret kopējiem pārvietošanas izdevumiem ASV):
Transportēšana (35%)
Ievietošana noliktavās (30%)
Izdevumi, kas saistīti ar preču krājumiem vairumtirdzniecībā (20%)
Pasūtījumu apstrāde un klientu apkalpošana (10%)
Uzņēmumu vidējie preču pārvadāšanas organizēšanas izdevumi valstīs, kurās ir samērā plašs patērētāju tirgus, sasniedz 13-15% no realizācijas summas.
1)Noliktavu uzturēšanas un uzglabāšanas izmaksas;
2)Tirgus izpētes un analīzes izmaksas.
3)Sadales kanālu veidošana un uzturēšana.
4)Un citas izmaksas, piemēram, ar pārdošanas speciālistu atlasi un apmācību saistītās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register