Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380780
 
Evaluation:
Published: 19.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kompānijas apraksts    4
1.1.  Produkta apraksts    6
1.2.  Produkta pozicionēšana    7
1.3.  Arējā vide    8
1.3.1.  Konkurenti    8
2.  Mērķi    10
3.  Mārketinga komunikāciju stratēģija    11
4.  Mērķauditorija    12
4.1.  Mērķa tirgus definējums    13
4.2.  Pirkšanas lēmumu pieņemšanas process    14
4.3.  Lomas pirkšanas procesā    14
4.4.  Pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori    14
5.  Mārketinga komunikāciju plānošana    15
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras avoti    21
Extract

Šajā kursa darbā tiek izstrādāts mārketinga komunikācijas plāns biezpiena sieriņiem „Kārums”. Darba autore izvēlējās šo preci, tāpēc ka a/s „Rīgas Piensaimnieks” ir viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem, kas ražo tiešām garšīgus sieriņus un ir pazīstams netikai Latvijā, bet arī citās valstīs. Kā jau tika minēts, a/s Rīgas Piensaimnieks ir Latvijas tautsaimniecībai ļoti nozīmīgs uzņēmums. It sevišķi pēc iestāšanās Eiropas Savienībā, konkurence piena pārstrādes nozarē ir ļoti liela, un, lai saglabātu savu līdera pozīciju, liela nozīme ir tieši reklāmas pasākumiem un kā pārliecināt pircējus turpināt pirkt tieši „Kārums” sieriņus un piesaistīt jaunus pircējus. Tā kā nekas nestāv vietā, bet visu laiku mainās, arī patērētāju gaume un vēlmes, komunikācijas plāns tiek izstrādāts uz vienu gadu, t.i. no 01.02.2007.g. līdz 01.02.2008.g. Lai gan uzņēmuma saražotā produkcija tiek arī eksportēta uz 23 valstīm visā pasaulē, pētīts ir tikai Latvijas tirgus.
Darba mērķis ir izveidot komunikācijas plānu sieriņiem „Kārums”. Darbā ir noskaidrots pašreizējais produkta un uzņēmuma stāvoklis tirgū, kā arī analizēta mērķauditorija. Tas ir panākts ar salīdzināšanu ar konkurentiem, tabulu un attēlu ievietošanu palīdzību.
Lai pilnvērtīgi uzrakstītu šo darbu, tiek izvirzīti galvenie uzdevumi:
1.Aprakstīt a/s „Rīgas Piensaimnieks”, lai izanalizētu pašreizējo stāvokli piena pārstrādes tirgū;
2.Aprakstīt produktu – biezpiena sieriņus „Karums”, lai konkrēti zinātu kam izstrādāt komunikācijas plānu;
3.Raksturot pircējus, lai pareizi noteikt mērķauditoriju;
Kursa darba rakstīšanā tiek izmantota apstrādāta informācija, valsts statistikas dati, mācību literatūra, interneta resursi. Statistikas datu analīzei izmantotas tabulas.
Darba autore, rakstot šo kursa darbu, ir ieguvusi nozīmīgas zināšanas, kas noteikti palīdzēs profesionālai darbībai, pabeidzot mācības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1183909
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register