Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:211470
 
Evaluation:
Published: 05.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS BŪTĪBA UN ELEMENTI    4
1.1.  Mārketinga komunikācijas jēdziens    4
1.2.  Mārketinga komunikācijas elementi    4
2.  INTEGRĒTĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJA UN TĀ IZPLATĪŠANAS KANĀLI    5
2.1.  Integrētās mārketinga komunikācijas jēdziens    5
2.2.  Integrētās mārketinga komunikācijas izplatīšanas kanāli    5
3.  KAFEJNĪCAS “PARUNĀSIM” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS PLĀNS    7
3.1.  Situācijas raksturojums    7
3.2.  Uzņēmuma mērķauditorija    10
3.3.  Uzņēmuma mērķis    10
3.4.  Organizācijas salīdzinājums ar tiešajiem un netiešajiem konkurentiem    10
3.5.  SVID analīze    11
3.6.  Organizācijas centrālie vēstījumi un pozicionējums    12
3.7.  Komunikācijas kanāli    13
3.8.  Komunikācijas instumenti    13
3.9.  Aktivitāšu plāns    14
3.10.  Novērtējums    14
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    16
Extract

Mūsdienās lielu lomu uzņēmumu vidē spēlē mārketings, tāpēc ir krasi pieaugusi mārketinga komunikācijas nozīme. Tā kā jebkuram uzņēmumam, arī kafejnīcai “Parunāsim” ir savas mārketinga komunikācijas aktivitātes, savs pozicionējums un darbība. Šajā darbā tiks izklāstīta teorija par mārketinga komunikāciju, kā arī integrēto mārketinga komunikāciju un pētījuma daļa – mārketinga komunikācijas plāns kafejnīcai “Parunāsim”.
Autores veiks kafejnīcas tagadējās mārketinga komunikācijas analīzi, tiks veikta intervija ar “Parunāsim” īpašnieku Edgaru Ludānu, kā arī tiks piedāvāti varianti uzņēmuma mārketinga komunikācijas uzlabošanai un pilnveidošanai.

1. MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS BŪTĪBA UN ELEMENTI
Pēdējo gadu laikā ir pieaugusi mārketinga loma uzņemumu vidē, un attiecīgi ir pieaugusi arī mārketinga komunikācijas nozīme. Mūsdienās tikai ar kvalitatīvu produktu vai pakalpojumu vairs nepietiek, tāpēc, lai varētu palielināt pārdošanas apjomu un lai varētu gūt peļņu, ir nepieciešams panākt to, lai patērētāji saprot, kādu labumu viņi gūs no produkta vai pakalpojuma iegādāšanās. Tam ir nepieciešama mārketinga komunikācija, kas palīdz nodot vēstījumu patērētājiem un padara uzņēmuma preces vai pakalpojumus pievilcīgus mērķauditorijai. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register