Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:715954
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Prece    3
1.1.  Preces mērķa tirgus un pārdošanas vieta    4
2.  Mārketinga komunikācijas izmantoto līdzekļu novērtējums    4
  Secinājumi    5
Extract

Šī darba mērķis ir izvēlēties konkrētu preci vai pakalpojumu. Aprakstīt izvēlēto preci vai pakalpojumu, noteikt mērķa tirgus un pārdošanas vietu. Novērtēt pēc 10 punktu sistēmas katru mārketinga komunikācijas līdzekļa efektivitāti. Pamatot katru novērtējumu. Katru neizmantoto mārketinga komunikācijas līdzekli jāpamato neizmantošanas iemesls.
Tiks veikts konkrētas preces pētījums - prece un pielietotie mārketinga komunikācijas līdzekļi, līdzekļu efektivitāte.

1. Prece
Par pētījuma preci tika izvēlēts jaunums no SIA „Aldaris” alkoholiskais dzēriens „DNight”.
Sekojot pasaules tendencēm dzērienu tirgū, Latvijas lielākā alus darītava Aldaris ievieš jaunu atspirdzinošu dzērienu – alus kokteili – „DNight”.
Tā izveidē un attīstībā ieguldīti vairāk nekā 100 tūkstošus latu, stāsta zīmola vadītāja Agnese Kozlova. Tirdzniecības vietu plauktos un atpūtas vietās jau šobrīd var meklēt divu veidu „DNight” kokteiļus: ar alus un tekilas, citrona garšu un ar alus, degvīna un greipfrūta garšu. 
”DNight” tiek pildīts 0,33 litru pudelē, tā alkohola saturs ir 5,5%.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register