Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga komunikāciju plāns tipogrāfijas “S&G” ražotaji...-
Mārketinga komunikāciju plāns tipogrāfijas “S&G” ražotajiem reklāmas materiāliem
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Situācija | 5 |
1.1. | Kompānija | 5 |
1.2. | Produkts | 6 |
1.3. | Stiprās un vājās puses | 8 |
1.4. | Tirgus | 9 |
1.5. | Konkurenti | 9 |
2. | Mērķa tirgus | 12 |
2.1. | Segmentēšana un mērķa segments | 12 |
3. | Mērķi | 13 |
4. | Stratēģija | 14 |
5. | Taktika | 15 |
5.1. | Korporatīvā identitāte | 15 |
5.2. | Sabiedriskās attiecības | 19 |
5.3. | Sponsorēšana | 21 |
5.4. | Izstādes | 21 |
5.5. | Tirdzniecības personāls | 22 |
5.6. | Tiešā pārdošana | 24 |
5.7. | Reklāma | 26 |
6. | Mārketinga plāna kopsavilkums | 27 |
6.1. | Laika plānojums | 29 |
Priekšlikumi un secinājumi | 30 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 31 |
Ievads
Katra uzņēmēja galvenais uzdevums ir plānveida biznesa attīstība. Tā pamatā ir preču un pakalpojumu noieta apjoma palielināšana. Ceļā uz panākumiem liela nozīme ir vizuālajam izskatam. Katra detaļa – veidlapa vai iepakojums – apliecina cieņu pret patērētāju, partneri, valsts institūciju. Šajā procesā SIA “S&G” palīdz uzņēmumiem ar augstas kvalitātes poligrāfijas produkcijas nodrošināšanu. Mana darba mērķis bija izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA "S&G" piedāvātajiem reklāmas materiāliem, kā rezultātā izveidot pasākumu kompleksu, kuru uzņēmums varētu izmantot, lai palielinātu klientu skaitu, palielināt pārdošanas apjomus kā paziņot par savu uzņēmumu potenciālajiem klientiem.
Laikā, kad ir tik ļoti daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar vienādu vai līdzīgu produktu ražošanu un pakalpojumu sniegšanu, katram uzņēmumam ir svarīgi būt pamanītam un patērētāju apziņā ieņemt lielāko vietu, lai nākamajā reizē, kad parādīsies vajadzība pēc kādas preces vai pakalpojuma, patērētājs atcerētos tieši jūsu uzņēmumu. Tādēļ ļoti nozīmīgi ir komunicēt ne tikai ar jau esošajiem klientiem, bet arī ar potenciālajiem.
Lai sasniegtu kursa darbā izvirzīto mērķi, tiks veikti sekojoši uzdevumi:
• iepazīšanās ar uzņēmumu un tā ražotajiem reklāmas materiāliem;
• produkta stipro un vājo pušu noteikšana;
• tirgus aplūkošana;
• konkurentu noteikšana;
• SIA „S&G” mērķtirgus noteikšana;
• uzņēmuma mārketinga, mārketinga komunikāciju un no tiem izrietošo reklāmas mērķu noteikšana;
• stratēģijas un taktikas noteikšana.
Komunikāciju plāna izpildes plānotais periods ir 2006 gads.
Darbā izmantotās metodes un paņēmieni:
• statistiskās analīzes metodes;
• salīdzināšanas metodes;
• analītiskā mārketinga metode;
• aprakstošā metode;
• tabulas un grafiskās metodes.
Komunikācijas plāna izstrādei izmantotā literatūra un avoti:
• speciālā literatūra;
• Latvijas Republikas Reklāmas likums;
• valsts statistikas dati;
• periodiskie izdevumi;
• SIA „S&G” nepublicētie materiāli;
• interneta resursi;
Pēc tam savākto informāciju sakārto pēc temata un svarīguma un analizē. Analizējot izmantoju dažas tabulas un citus statistikas materiālus.
1. Situācija
1.1. Kompānija
Poligrāfijas un dizaina komercfirma SIA “S&G” tika nodibināta 1990.gadā, kas apvienoja tolaik labi pazīstamā Dekoratīvās Mākslas kombināta (DMK) grafiskās nodaļas māksliniekus.
1994.gadā, lai palielinātu konkurētspēju, saīsinātu poligrāfiskās produkcijas izgatavošanas laiku papildus grafiskam dizainam, tika nolemts izveidot savu tipogrāfiju.
Pašlaik uzņēmumā tiek nodarbināti ap 50 cilvēku. Visu pastāvēšanas laiku uzņēmums attīstās – uzlabojas ražošanas bāze, ceļas darbinieku kvalifikācija, palielinās klientu skaits. Uzņēmums strādā pēc principa: “Klientam vienmēr taisnība”.
…
• iepazīšanās ar uzņēmumu un tā ražotajiem reklāmas materiāliem; • produkta stipro un vājo pušu noteikšana; • tirgus aplūkošana; • konkurentu noteikšana; • SIA „S&G” mērķtirgus noteikšana; • uzņēmuma mārketinga, mārketinga komunikāciju un no tiem izrietošo reklāmas mērķu noteikšana; • stratēģijas un taktikas noteikšana.
- Mārketinga komunikāciju plāns tipogrāfijas “S&G” ražotajiem reklāmas materiāliem
-
Mārketinga plānošana
Research Papers40 Finance, Banking, Marketing, Advertising, Business
- Reklāmas radošais darba plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plānošana
Research Papers for university40
-
Reklāmas radošais darba plāns
Research Papers for university21
-
Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta kredītkartei
Research Papers for university46
-
Viesnīcu mārketinga īpatnības
Research Papers for university24
-
Reklāmas plāns uzņēmumam "X"
Research Papers for university23