Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142962
 
Evaluation:
Published: 23.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Extract

2. Mārketinga komunikācijas sistēma
Mārketinga komunikācijas sistēma ir informācijas izplatīšana par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu, pārdošanu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktus tirgū.
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi: reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings jeb personiskā pārdošana.

2.1 Reklāma
Reklāma ir vispopulārākais mārketinga komunikācijas veids. To izmanto, lai piesaistītu klientu uzmanību, veidotu uzņēmuma tēlu, izplatītu informāciju par produktu, tā cenu, kvalitāti u.tml.
Reklāma ir jebkāda apmaksāta bezpersoniskas komunikācijas un ideju, preču vai pakalpojumu veicināšanas forma, ko ir apmaksājis noteikts reklāmdevējs. [3., 579.lpp.]
Institucionālā reklāma- reklāma, ar kuras palīdzību tiek uzlabota informācija par uzņēmumu nevis produktu.

Reklāmas uzdevumi:
*sniegt informāciju par produktu;
*palīdzēt uzsākt pārdošanu;
*stimulēt pieprasījumu pēc noteikta produkta.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1239175
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register