Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:337156
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  PĒTĪJUMA APRAKSTS    3
  PĒTĪJUMA APSTRĀDE    4
  SECINĀJUMI    8
  Priekšlikumi    10
  LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Extract

Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu vākšana, analīze un rezultātu apkopošana par dažādām mārketinga jomām. Tie sniedz informāciju pētniekiem par tirgiem, patērētājiem, konkurentiem, par visu ārējo mārketinga vidi[1]. Uz mārketinga pētījumiem pamatojas mārketinga darbības plānošana, vadošo lēmumu pieņemšana visās jomās. Mārketinga pētījumos tiek izdalīti sekojoši objekti: ārējā uzņēmuma vide, tirgus, patērētāji, konkurenti.
Mārketinga pētījumu process sastāv no šādiem posmiem:
1.Pētījumu objektu mērķu noteikšana.
2.Pētījumu plāna izstrāde.
3.Informācijas vākšana.
4.Informācijas apstrāde un analīze.
5.Pārskatu sagatavošana par pētījumu rezultātiem [2].
Mārketinga pētījumu gaitā iegūst un izmanto primāros (anketas, novērojumi, tirgus eksperimenti) un sekundāros (dažādu uzņēmumu atskaites dokumenti, pārrunas un intervijas, finansu atskaites, komandējuma atskaites, prese, izstādes u.c.) mārketinga pētījumu datus [1].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register