Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:241863
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

NOSACĪJUMI MAZAM UZŅĒMUMAM

1. Etiķete
Kad dzīvē saskaramies ar apkārtējiem cilvēkiem, mums jābūt patīkamiem un jāprot izturēties pret tiem ar cieņu. Tomēr mārketinga mērķis nav iegūt draugus, bet gan tirgus daļu. Nekādā gadījumā neiesaka nelikumīgas, amorālas un neētiskas metodes, taču ir svarīgi katrā situācijā meklēt jaunu klientu iegūšanas iespējas - ja to nedarīsit jūs, to izdarīs jūsu konkurenti.
2. Daudz informācijas
Iepriekšējo paaudžu laikā pasauli kontrolēja militāra vara. Pēc tam veidojās sabiedrība, ko pārvaldīja politika. Šodien pasauli kontrolē informācija. Ja jums tā ir, jums ir vara, savukārt, ja jums tās nav, jūs esat ļoti viegli ievainojams. Mārketingā informācija ir ļoti būtiska, jo tikai ar tās palīdzību jūs varēsit uzzināt, uz ko gatavojas jūsu konkurenti, kas notiek politikā, ko jūsu konkurētspējas uzlabošanai var piedāvāt tehnoloģijas sasniegumi, un, pats galvenais, ko pašlaik vēlas jūsu klienti.
Informācijai vienmēr jābūt svaigai, jo pretējā gadījumā tie lēmumi, kurus jūs pieņemsit, neatrisinās pašreizējās problēmas. Sabiedrībā, kurā nepārtraukti notiek pārmaiņas, nav viegli būt vienmēr nodrošinātam ar svaigāko informāciju, tāpēc paliek tikai viena iespēja - visu laiku pētīt visu, kas varētu kļūt par priekšrocību konkurencē. Iespējams, ka tas šķiet komplicēti un nesaprotami, tomēr tikai tādā veidā var uzvarēt kauju.
Ja mārketingā stratēģija tiek izstrādāta, balstoties uz nepietiekamu informāciju, var tikt zaudēta organizācijas dzīvība. Informācija palīdz jums pieņemt pareizus lēmumus.
3. Savdabība
Ir liels to kompāniju skaits, kurām nav nojausmas par savu klientu loku. Šeit tiek domāts par klientu grupu, ko sauc par mērķa tirgu. Dažādu iemeslu dēļ daudzas kompānijas neuzskata, ka tām vajadzētu virzīt savu darbību uz noteiktu klientu grupu. Stratēģija, kas vērsta uz visiem, iespējams, daudziem šķiet pietiekami laba. Pirms dažiem gadiem varbūt tā bija, taču ne šodien.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register