Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga vadīšana, stratēģiju izvēle un mārketinga elem...-
Mārketinga vadīšana, stratēģiju izvēle un mārketinga elementu kombinēšana viesnīсā "Raijo"
Research Papers41 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Mārketinga kompleksa teorētiskie aspekti | 5 |
2.1. | Mārketinga vadīšana | 5 |
2.2. | Mārketinga kompleksa elementu raksturojums | 6 |
3. | Mārketinga vadīšana, stratēģiju izvēle, mārketinga elementu kombinēšana "Raijo" | 15 |
3.1. | Viesnīcas „Raijo” vispārīgs raksturojums | 15 |
3.2. | Viesnīcas „Raijo” klientu aptaujas analīze | 17 |
3.3. | Viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzieni | 24 |
4. | Secinājumi | 29 |
5. | Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 31 |
6. | PIELIKUMS | 33 |
Studiju darba tēma ir „Mārketinga vadīšana, stratēģiju izvēle un mārketinga elementu kombinēšana viesnīсā „Raijo””. Autore uzskata, ka darba tēma ir ļoti aktuāla, jo produkta vai pakalpojuma virzīšana tirgū ir atkarīga no pareizas mārketinga izvēles. Tāpēc autore uzskata, ka ir nepieciešams apskatīt mārketinga elementus, mārketinga vadīšanu un stratēģiju izvēli.
Studiju darbs sastāv no divām daļām, kā arī ievada un nobeiguma.
Pirmajā nodaļā tiek analizēti mārketinga kompleksa teorētiskie aspekti: mārketinga koncepcijas un mārketinga process uzņēmumā un mārketinga kompleksa elementu raksturojums, it īpaši produkts kā mārketinga kompleksa elements; cena un cenu stratēģija, sadale un sadales kanāli; produktu virzīšanas tirgū metodes, mārketinga kompleksa papildus komponenti un to būtība mūsdienās.
Otrā nodaļa ir veltīta mārketinga vadīšanai, stratēģiju izvēlei, mārketinga elementu kombinēšanai viesnīcā "Raijo". Šajā nodaļā tiek apskatīti tādi jautājumi, kā viesnīcas „Raijo” vispārīgs raksturojums un klientu aptaujas analīze, kā arī viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzieni.
Studiju darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga kompleksu un tā elementiem, izanalizēt viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksu, novērtēt tā atbilstību tirgus situācijai, kā arī izanalizēt aptaujas anketas rezultātus un izdarīt atbilstošus secinājumus.
Lai īstenotu darba mērķi bija jāizpilda šādi uzdevumi:
1.pamatojoties uz speciālo mācību literatūru, izpētīt mārketinga kompleksa elementu teorētiskos aspektus;
2.apskatīt viesnīcas „Raijo” vispārīgo raksturojumu;
3.sastādīt aptaujas anketu viesnīcas „Raijo” mērķauditorijai un veikt aptauju ar mērķi uzzināt viesnīcas „Raijo” klientu attieksmi pret viesnīcu, viņu vēlmes un vajadzības, kā arī noskaidrot viesnīcas „Raijo” pozīciju tirgū, tās stiprās un vājās puses, lai varētu pilnveidot viesnīcas mārketinga kompleksu;
4.izstrādāt viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzienus.
Studiju darba mērķa sasniegšanai autore pielieto sekojošas pētniecības metodes:
1.literatūras referatīva analīze;
2.datu salīdzinoša analīze;
3.datu grafiskais atspoguļojums;
4.aptauja.…
Studiju darba tēma ir „Mārketinga vadīšana, stratēģiju izvēle un mārketinga elementu kombinēšana viesnīсā „Raijo””. Autore uzskata, ka darba tēma ir ļoti aktuāla, jo produkta vai pakalpojuma virzīšana tirgū ir atkarīga no pareizas mārketinga izvēles. Tāpēc autore uzskata, ka ir nepieciešams apskatīt mārketinga elementus, mārketinga vadīšanu un stratēģiju izvēli. Studiju darbs sastāv no divām daļām, kā arī ievada un nobeiguma. Pirmajā nodaļā tiek analizēti mārketinga kompleksa teorētiskie aspekti: mārketinga koncepcijas un mārketinga process uzņēmumā un mārketinga kompleksa elementu raksturojums, it īpaši produkts kā mārketinga kompleksa elements; cena un cenu stratēģija, sadale un sadales kanāli; produktu virzīšanas tirgū metodes, mārketinga kompleksa papildus komponenti un to būtība mūsdienās. Otrā nodaļa ir veltīta mārketinga vadīšanai, stratēģiju izvēlei, mārketinga elementu kombinēšanai viesnīcā "Raijo". Šajā nodaļā tiek apskatīti tādi jautājumi, kā viesnīcas „Raijo” vispārīgs raksturojums un klientu aptaujas analīze, kā arī viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzieni. Studiju darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga kompleksu un tā elementiem, izanalizēt viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksu, novērtēt tā atbilstību tirgus situācijai, kā arī izanalizēt aptaujas anketas rezultātus un izdarīt atbilstošus secinājumus.
-
"BTA" mārketinga stratēģija
Research Papers11 Marketing, Advertising, Insurance, Business
-
Mārketinga vadīšana, stratēģiju izvēle un mārketinga elementu kombinēšana viesnīсā "Raijo"
Research Papers41 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
- Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!"BTA" mārketinga stratēģija
Research Papers for university11
-
Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"
Research Papers for university17
Evaluated! -
SIA "BAF Ltd" mārketinga darbības analīze
Research Papers for university28
-
Uzņēmuma SIA "Lattelekom" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university32
Evaluated! -
SIA "Stockmann" mārketinga plāna izstrādāšana
Research Papers for university53