Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:652921
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Mārketinga kompleksa teorētiskie aspekti    5
2.1.  Mārketinga vadīšana    5
2.2.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums    6
3.  Mārketinga vadīšana, stratēģiju izvēle, mārketinga elementu kombinēšana "Raijo"    15
3.1.  Viesnīcas „Raijo” vispārīgs raksturojums    15
3.2.  Viesnīcas „Raijo” klientu aptaujas analīze    17
3.3.  Viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzieni    24
4.  Secinājumi    29
5.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
6.  PIELIKUMS    33
Extract

Studiju darba tēma ir „Mārketinga vadīšana, stratēģiju izvēle un mārketinga elementu kombinēšana viesnīсā „Raijo””. Autore uzskata, ka darba tēma ir ļoti aktuāla, jo produkta vai pakalpojuma virzīšana tirgū ir atkarīga no pareizas mārketinga izvēles. Tāpēc autore uzskata, ka ir nepieciešams apskatīt mārketinga elementus, mārketinga vadīšanu un stratēģiju izvēli.
Studiju darbs sastāv no divām daļām, kā arī ievada un nobeiguma.
Pirmajā nodaļā tiek analizēti mārketinga kompleksa teorētiskie aspekti: mārketinga koncepcijas un mārketinga process uzņēmumā un mārketinga kompleksa elementu raksturojums, it īpaši produkts kā mārketinga kompleksa elements; cena un cenu stratēģija, sadale un sadales kanāli; produktu virzīšanas tirgū metodes, mārketinga kompleksa papildus komponenti un to būtība mūsdienās.
Otrā nodaļa ir veltīta mārketinga vadīšanai, stratēģiju izvēlei, mārketinga elementu kombinēšanai viesnīcā "Raijo". Šajā nodaļā tiek apskatīti tādi jautājumi, kā viesnīcas „Raijo” vispārīgs raksturojums un klientu aptaujas analīze, kā arī viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzieni.
Studiju darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga kompleksu un tā elementiem, izanalizēt viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksu, novērtēt tā atbilstību tirgus situācijai, kā arī izanalizēt aptaujas anketas rezultātus un izdarīt atbilstošus secinājumus.
Lai īstenotu darba mērķi bija jāizpilda šādi uzdevumi:
1.pamatojoties uz speciālo mācību literatūru, izpētīt mārketinga kompleksa elementu teorētiskos aspektus;
2.apskatīt viesnīcas „Raijo” vispārīgo raksturojumu;
3.sastādīt aptaujas anketu viesnīcas „Raijo” mērķauditorijai un veikt aptauju ar mērķi uzzināt viesnīcas „Raijo” klientu attieksmi pret viesnīcu, viņu vēlmes un vajadzības, kā arī noskaidrot viesnīcas „Raijo” pozīciju tirgū, tās stiprās un vājās puses, lai varētu pilnveidot viesnīcas mārketinga kompleksu;
4.izstrādāt viesnīcas „Raijo” mārketinga kompleksa pilnveidošanas virzienus.
Studiju darba mērķa sasniegšanai autore pielieto sekojošas pētniecības metodes:
1.literatūras referatīva analīze;
2.datu salīdzinoša analīze;
3.datu grafiskais atspoguļojums;
4.aptauja.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1228545
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register