-
Mārketings sociālajos tīklos
Research Papers18 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | Sociālo tīklu mārketinga būtība un veidi | 4 |
1.1. | Sociālo tīklu mārketinga būtība | 6 |
1.2. | Sociālo tīklu mārketinga vēsture | 8 |
1.3. | Sociālo tīklu mārketinga komplekss | 8 |
2. | Sociālo tīklu mārketinga praktiskais pielietojums | 14 |
2.1. | Populārāko sociālo tīklu analīze | 14 |
2.2. | Sociālo tīklu mārketings internetā | 16 |
2.3. | Komunikācija sociālajos tīklos | 17 |
3. | Sociālo tīklu mārketinga attīstība Latvijā | 19 |
3.1. | Sociālo tīklu mārketings uzņēmējdarbībā | 20 |
3.2. | Latvijā izveidotā sociālo mediju mārketinga platforma uzņēmumiem | 21 |
Secinājumi un priekšlikumi | 23 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 24 |
Secinājumi un priekšlikumi
Uzrakstot šo darbu, varu secināt to, ka mārketings sociālajos tīklos attīstās ļoti ātri. Sociālie tīkli paver plašas iespējas veikt mārketinga kampaņas, kuru rezultātā var piesaistīt jaunus klientus, palielināt pārdošanas apjomu, palielināt peļņu, iegūt jaunus sadarbības partnerus. To visu var panākt bez lielu līdzekļu ieguldīšanas. Galvenais, cilvēkam kas pārvalda sociālo tīklu kontus, ir jāprot uzrunāt publiku. Protams, lielam uzņēmumam pirms šādām darbībām vajadzētu izpētīt noteikto sociālo tīklu. Uzzināt kāda auditorija tajā uzturas.
Sociālie tīkli noder arī kā informācijas apmaiņas vieta. Turklāt, šī apmaiņa var notikt ļoti lielā ātrumā, neatkarīgi, kurā pasaules malā atrastos sociālā tīkla biedri. Iesaistoties sociālajos tīklos, indivīdam rodas iespējas identificēt sevi ar indivīdiem, kuriem ir līdzīgas vajadzības, uzskati, kā arī līdzīga etniskā, reliģiskā, pat profesionālā piederība.
Arvien lielāka daļa uzņēmumu ir apzinās, ka ar standartizētiem konkursiem nevar iegūt ilglaicīgu lietotāju uzticību un orientē savas aktivitātes sociālajos tīklos uz veiksmīgu komunikāciju.
Jebkuram, kurš vēlas sākt nodarboties ar mārketingu sociālajos tīklos, vajadzētu būt pārliecinātam par to, vai to spēs. Sociālo tīklu profili ir jāpārbauda katru dienu, pat vairākas reizes, jāapseko vai potenciālie klienti nav uzdevuši jautājumus vai rakstījuši kādu sūdzību. Ir jāprot īsi, un kodolīgi noformulēt domu, produkta aprakstu, piedāvājumu. Uzņēmēji, kuriem nav šādu spēju, ātri vien atbaidīs potenciālos klientus ar neuzrunājošu piedāvājumu, reklāmu, produktu.
…
Interneta mārketings jeb e-mārketings attiecās uz mārketingu, galvenokārt paaugstinājumu mārketingu, precēm un pakalpojumiem caur Internetu. E-mārketings neattiecās vien uz mārketingu Internētā, bet arī ietver sevī mārketingu, kurš tiek realizēts izmantojot e-pastu un bezvada mēdijus. E-mārketings apvieno radošos un tehniskos Interneta aspektus, dizainu, izstrādi, reklāmu un pārdošanu. Tātad e-mārketings nozīmē izmantot digitālās tehnoloģijas, lai sekmētu labumu un pakalpojumu pārdošanu. Šīs tehnoloģijas ir labs papildinājums tradicionālajam mārketingam, neskatoties uz to, kāds ir kompānijas izmērs vai izmantotais biznesa modelis. Tas piedāvā lielāku lokanību, labus rezultātus un ir diezgan labi piemērots mazajam biznesam.
- Interneta mārketings
-
Mārketings sociālajos tīklos
Research Papers18 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
-
Tūrisma pakalpojumu mārketings
Research Papers18 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!TCP/IP adresācijas problēmas globālajos datora tīklos
Research Papers for university24
-
Interneta mārketings
Research Papers for university21
Evaluated! -
Interneta mārketings
Research Papers for university20
-
Tiešais mārketings
Research Papers for university10
-
Japāņu restorāna pētīšana (mārketings)
Research Papers for university28