Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107657
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 27 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Māsas un pacienta mijiedarbība    4
1.1.  Cilvēks un viņa vajadzības    4
1.1.1.  Cilvēks – klients, pacients    4
1.1.2.  Cilvēka iekšējās un apkārtējās vides mijiedarbība    5
1.1.3.  Cilvēka vajadzības    7
1.2.  Saskarsme, tās loma māsas profesijā    10
1.2.1.  Māsa – kolēģi    10
1.2.2.  Māsa – pacients un viņa piederīgie    10
1.2.3.  Komunikācijas veidi    13
1.3.  Vide    17
1.3.1.  Fiziskā vide    17
1.3.2.  Saskarsmes barjeras slimnīcas vidē    18
2.  Pētniecības datu analīze    21
2.1.  Pētījuma metodoloģija    21
2.2.  Aptaujas datu analīze    22
2.3.  Iegūto datu salīdzināšana ar 2000.gada anketēšanas rezultātiem    33
3.  Secinājumi    37
4.  Priekšlikumi    38
  Izmantotā literatūra    39
Extract

Patreizējā veselības aprūpes ekonomiskā situācija un no tās izrietošais katras slimnīcas pastāvēšanas jautājums lielā mērā ir atkarīgs no aprūpēto pacientu skaita un aprūpes kvalitātes. Uzņemšanas nodaļu māsām tiek deleģēta liela atbildība māsu – pacientu attiecību veidošanā tāpēc, ka:
Pacients biežāk kontaktējas ar māsām nevis ar ārstiem, iestādes vadītāju;
Māsas rada pirmo iespaidu par savu iestādi;
Māsas parāda, kādu attieksmi pacients var sagaidīt: vai tā būs profesionāla, efektīva, uz pacientu orientēta vai nē;
Māsas ir galvenais informācijas avots, palīgs un padomdevējs;
Māsas var panākt, ka pacients ierodas atkal ne tikai patīkamu telpu un interjera dēļ, bet arī māsu izrādītās uzmanības dēļ.
Ienākot veselības aprūpes iestādē cilvēks kļūst par pacientu. Pacients var būt gan ar lielām sāpēm, vai ar traumu, vai arī var nebūt nopietni slims, bet visi viņi izjūt lielu stresu, var būt nobijušies, vai jūtās ne pārāk ērti nonākot medicīnas iestādē, jo tā ir cita vide, kurai pacientam ir jāpielāgojas. Šajā vidē medicīnas māsas attieksmei ir ļoti liela nozīme. Māsas runas veids, uzvešanās ietekmēs pacienta iespaidu par to vidi, kur viņš ir nokļuvis, par visu medicīnas iestādi kopumā. Māsa, kā aprūpes iespēju nodrošinātāja, var iedarboties uz apkārtējo vidi, veicinot pacienta stresa un diskomforta samazināšanu.
Pacienta apmierinātība ar aprūpi uzņemšanas nodaļā lielā mērā ietekmē viņa priekšstatu par sagaidāmo aprūpi un ārstēšanu slimnīcā, un to vai pacients nākotnē griezīsies pēc palīdzības konkrētajā slimnīcā pats vai ieteiks to darīt citiem. Labvēlīga attieksme palīdz saglabāt klientus un palielina to skaitu, jo apmierināti klienti izplata pozitīvu informāciju.
Cilvēkam ir nepieciešams apmierināt pamatvajadzības, tas ir ļoti grūti izdarāms medicīnas iestādē, māsas uzdevums ir palīdzēt viņiem nodrošināt vajadzības un atrisināt radušās problēmas. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register