Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829995
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Masu komunikācija    4
1.1.  Masu komunikācijas jēdziens    4
1.2.  Latvijas radio    4
1.3.  Latvijas televīzija    5
1.4.  Latvijas lielākie laikraksti    5
2.  Baumas un tenkas    7
3.  Latvijas žurnālistu Ētikas kodekss    9
4.  Latvijas vadošo laikrakstu analīze    11
  Secinājumi    16
  Literatūras saraksts un avoti    17
  Pielikums    18
Extract

Ievads

Es izvēlējos šo tēmu, jo radio, tv, laikraksti ir mūsu dzīvēs neatņemamas sastāvdaļas, mēs iegūstam jaunumus caur šiem informācijas nesējiem. Bet mēs neesam pārliecināti par informācijas patiesīgumu. Baumas un tenkas ir aktuāla problēma mūsdienās, ar tām mēs sastopamies visur darbā, mācību iestādēs, masu medijos. Baumas ļoti ietekmē cilvēka apziņu, viedokļus, piemēram, nesen tika publicēti raksti, ka "Mc donald’s" ražo hamburgerus no neveselīgas pārtikas, cilvēks šo izlasot apdomās vai tam apmeklēt "Mc donald’s". Šis raksts ir virzīts pret uzņēmumu, bet kā iespējams cīnīties ar baumām, to es vēlos uzzināt.
V. Kaļužnijs izteica savu sašutumu par to, ka latviešu prese dažreiz vēloties kaitēt Latvijas – Krievijas attiecībām. Visskarbākie pārmetumi tika veltīti avīzei "Diena": "Tā ir avīze, kurai viss ir slikti. Viņiem ir princips – pasaki cilvēkam sešas reizes, ka viņš ir cūka, un šis cilvēks sāks rukšķēt." Dzirdot šāda veida izteicienus, cilvēkam rodas priekšstats, kurš ir vērsts pret avīzi "Diena." Cilvēkiem rodas neuzticības pret šo izdevumu un tie varbūt labāk vēlētos pirkt citu izdevumu laikrakstus. Šāda veida slavenu cilvēku teiktais, mani iespaidoja, iedvesmoja un ieinteresēja rakstīt zinātniski pētniecisko darbu par masu komunikācijām.
Šajā darbā es vēlos tuvāk izpētīt Latvijas vadošos laikrakstus, kas ir radio un televīzija, kā arī žurnālistu ētikas kodeksu. Es vēlos izpētīt un salīdzināt trīs Latvijas vadošās avīzes, kas ir kopīgs un atšķirīgs.

Mērķis: izpētīt Latvijas masu komunikācijas līdzekļu darbības principus

Darba uzdevumi:
1) Uzzināt, kas ir masu komunikācija.
2) Izpētīt, kas ir radio, televīzija un laikraksti.
3) Saprasts kas ir baumas un tenkas, kā tās rodas, to sekas un kā ar tām cīnīties.
4) Analizēt žurnālistu ētikas kodeksu.
5) Salīdzināt trīs vadošos Latvijas laikrakstus, atrast pretrunas.

Hipotēze: Latvijas vadošajos laikrakstos par vienu un to pašu tēmu var atrast pretrunīgu informāciju.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register