Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:592651
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Masu saziņas līdzekļi    4
1.2.  Masu mediju īss raksturojums    5
2.  Mediji un tā auditorija    6
2.1.  Kvantitatīvais pētījums - aptauja    7
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Dzīve nav iedomājama bez komunikācijas, un tā tas ir bijis vienmēr. Kādreiz nebija tādu saziņas līdzekļu kā mūsdienās, tomēr bija kaut kas cits, ar kā palīdzību cilvēki komunicēja.
Masu komunikācija notiek caur bioloģiskiem, fiziskiem un tehnoloģiskiem kanāliem. Kādreiz lielākoties izmantoja (protams, to mēdz izmantot arī tagad, bet ne tik izpaltīti) tehnoloģiskos kanālus, kas pēc nesēja ir dabiski un mākslīgi. Dabiskie informācijas nesēji ir ungunskuru un dūmu signāli, bungu, zvanu, gaismas signāli u.c. Vārdu sakot, tie, kas pastāv dabā. Savukārt, mākslīgie informācijas nesēji ir vēstules, laikraksti, dokumenti un priekšmeti, kurus var nosūtīt ar pasta sakaru palīdzību, piemēram, ar ziņnešiem, baložiem, suņiem un ar visa veida transporta līdzekļiem.1
20. gadsimta otrajā pusē saziņas līdzekļu tehnoloģija ir strauji attīstījusies. Līdz ar iespiestajiem saziņas līdzekļiem – avīzēm, žurnāliem, grāmatām, arvien lielāku lomu cilvēku dzīvē ieguvis ir radio un TV. To iespējas ir daudz plašākas, jo ziņas var izplatīt nekavējoties un neierobežoti lielam cilvēku skaitam. Televizoru ekrāni ne tikai ir kļuvuši krāsaini, bet televīzija arī piedāvā ļoti daudz kanālu, kuros ir neizmērojami daudz informācijas arī par citu valstu aktualitātēm un pat „aizkulisēm”.
Pēdējos gados šiem saziņas līdzekļiem ir pievienojies internets. Tas kļūst arvien populārāks, jo ar tā starpniecību iespējams ne tikai saņemt informāciju, bet arī pašam to meklēt dažādās mājas lapās, neatkarīgi no tā, kad ziņa tika ievietota. Internetu popularizē arī tas, ka tas apvieno visus medijus kopā – internetā var lasīt avīžu rakstus, pat grāmatas, klausīties radio un skatīties filmas un pārraides, kas tiek translētas televīzijā.
Radio ir kā fona medijs, jo cilvēki to var klausīties visur un vienmēr, piemēram, braucot transportā, guļot vannā utt. Tas ir informācijas un izklaides apvienojums, kurš spēj uztvert lielas auditorijas un tas sekmē tūlītēju notiekošā pārraidīšanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register