Medijiem ir liela ietekme uz patērētājiem un viņi nosaka lielākās sabiedrības daļas viedokli. Lai arī cilvēki mēģina noliegt mediju ietekmi uz viņu spriestspēju, taču reālā situācija ir savādāka. Pasaulē tas ir pilnīgi normāli, ka sociālie mediji diktē savus noteikumus, kuriem pakļaujas sabiedrība. Latvijā, kura ir ļoti maza valsts uz pasaules fona, informācijas nesēju ir ļoti daudz un savu viedokli viņi izklāsta koncentrētā un lielā informācijas apjomā.
Vēl pirms 25 gadiem cilvēki mūziku klausījās vadoties pēc sajūtām, ideoloģiju dziesmās un mūziķu skatuvisko šarmu. Mediji nebija noteicošie, kuri virzīja klausītāju domas vienā vai otrā virzienā, atkarībā pēc izdevīguma. Tā kā mūzikas industrija ir iespaidīgi attīstījusies, tad jau pēdējos 15 gadus, komercializācijas procesā, arī mūzikas mediji ir ieņēmuši vadošo lomu, lai noteiktu kāda ir labākā mūzika, kuru klausīties. …