Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:691514
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1  Karjeras jēdziena mūsdienīga izpratne    4
1.2  Statistikas metodes    7
1.2.1  Korelācijas    7
1.2.2  Hipotēžu statistiskā pārbaude    9
2.  Darbības apraksts    10
2.1  Centralizētā eksāmena matemātikā rezultāts un turpmākās studijas    10
2.2  Matemātikas un latviešu valodas centralizēto eksāmenu rezultātu saistība    13
  Secinājumi    17
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    18
  Anotācija    19
Extract

Šo tēmu darba autors izvēlējās, jo pats ir Gulbenes novada Valsts ģimnāzijas 11.c klases skolēns, kurš 2010. gadā absolvēs šo skolu un kārtos centralizētos valsts eksāmenus un pārbaudes darbus. Tādēļ ir interesanti noskaidrot, kā centralizētā matemātikas eksāmena rezultāti ir ietekmējuši līdzšinējo Gulbenes ģimnāzijas absolventu karjeras izvēli. Šī tēma ir aktuāla, jo 12. klases skolēnus vienmēr ir nodarbinājis jautājums par to, kur turpināt izglītību un vai vispār to turpināt, un tādēļ ir vērts izpētīt, kā viņi atrisina šo problēmu, un cik liela nozīme viņu izvēlē ir matemātikai. Aktualitāte izglītības jomā ir arī tas, ka tieši šajā mācību gadā ir noteikts obligātais centralizētais eksāmens matemātikā, kuru kārtos visi 12. klašu absolventi. Līdz šim kādu laiku matemātika ir bijis izvēles eksāmens.
Darba mērķis: Noskaidrot, cik liela nozīme 12. klašu absolventu turpmākās karjeras izvēlē ir matemātikai, ņemot vērā augstskolu prasības konkrētās studiju programmās.
Darba uzdevumi: 1) Iegūt un apkopot informāciju par Gulbenes ģimnāzijas absolventu (2006. – 2008. gads) centralizēto eksāmenu matemātikā un latviešu valodā rezultātiem un turpmākās izglītības iestādes izvēli.
2) Izanalizēt iegūto un apkopoto informāciju un noteikt, cik absolventu ir izvēlējušies iegūt izglītību jomās, kurās nepieciešamas matemātikas zināšanas.
3) Noskaidrot, vai un kāda sakarība pastāv starp centralizēto eksāmenu matemātikā un latviešu valodā rezultātiem.
Hipotēze: Gulbenes ģimnāzijas absolventi, kuri ir ieguvuši augstāku vērtējumu centralizētajā eksāmena matemātikā, izvēlas studiju programmas, kurās matemātikai ir liela nozīme iestājoties vai arī studiju laikā. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1315713
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register